Gå til innhold

Dream lakris-is

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fikk svar fra diplom-is, dream lakris is forsvinner for alltid. Den selger ikke godt nok

Selger ikke godt nok?! Jeg kjøpte fire stykker forrige uke :fnise:

UAB

Anonym poster: 401e4450d24914fcd341c56c91147c2f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jeg fullstendig klar over :) Jeg bare sa at det var godt jeg. Det selges da andre produkter fra Fazer i Norge, så det kan jo hende Salmiakki finnes også, ikke vet jeg. Selges på min Skandinaviske matbutikk her iallefall.

Har ikke salmiakki her, å det er dumt for det er så goooodt. Heldigvis har jeg fortsatt litt etter Finlandsturen i sommer.

Skrevet

Heldigvis har jeg fortsatt litt etter Finlandsturen i sommer.

Det må jeg si er selvdisiplin så det holder :fnise: Ikke vent så lenge at den blir dårlig og du må kaste :sjokkert:

Skrevet

Vil ikke at lakrisisen skal bli borte:( Vi trenger den isen her i Norge!!

Skrevet

Vet ikke Svart finnes enda jeg. Stod limited edition da jeg kjøpte for et år siden, har ikke sett etter siden.

Skrevet

Sånn, da har jeg kjøpt inn 3 bokser, 29 kr stk

Skrevet

Sånn, da har jeg kjøpt inn 3 bokser, 29 kr stk

Hvor kjøpte du? Jeg har lett i flere butikker nå uten å finne.. De hadde flere typer Dream-is, men ikke lakris :(
Skrevet

Jeg var på Rema 1000, i bergen. Alle rema butikkene jeg har vært innom har hatt lakris-is, men nå hamstrer sikkert alle

Skrevet

De har Salmiakki på Deli de Luca! Kjøp, kjøp sånn at den ikke går ut av sortimentet! :jepp:

Skrevet

Jeg har enda ikke fått prøvd denne isen, også utgår den..

Skrevet

Måtte ta meg en tur nå og kjøpe denne lakrisisen. Dream is fant jeg ikke, så da ble det kulinarisvarianten. Jeg syntes IKKE den var noe god! Alt for salt! Og jeg er veldig glad i lakris...

Skrevet (endret)

Æsj ass, jeg finner ingen Dream-selgende butikk i nærheten som har denne smaken. Har aldri smakt den, selv om jeg elsker lakris og is.

Endret av Botch
Skrevet

Jeg kan selge en boks, budet begynner på 100000 kr

• Liker 1
Gjest test123
Skrevet (endret)

Æsj ass, jeg finner ingen Dream-selgende butikk i nærheten som har denne smaken. Har aldri smakt den selv om jeg elsker lakris og is.

prøv kulinaris, er en del dyrere (60 kroner halvliteren), men mye bedre is etter min mening.

edit: det er mye mindre luft i kulinaris så den hadde ikke virket like dyr om man så på vekt i stedet for volum

Endret av test123
Skrevet

Kommer ikke til å finne Kulinaris her, heller.

Skrevet (endret)

Det er egentlig best for dere om dere ikke smaker den, i fall dere elsker den. :P "Litt" synd å oppdage en sånn utrolig god is, og så er den på vei ut av butikkene. :jepp:

(Dessuten blir det flere bokser igjen for oss å hamstre, hvis vi lar være å frelse noen nye nå helt på tampen. :lur: )

Endret av Litia
Gjest Borghild
Skrevet

Teit at de går ut. Den er jo så god! Tydeligvis bare vi her på kåge som liker den. Konservative knehøner de som ikke liker den! :D

• Liker 1
Skrevet

Her er et tips for de som bor på Romerike:

Jeg var på Rema 1000 på Sørumssand i går, og der hadde de fortsatt mange bokser igjen!

Anonym poster: 7f9afae81c029595540529516161c3ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...