Gå til innhold

Dream lakris-is

Fremhevede innlegg

Gjest navnelapp
Skrevet

Hva er det for noe?

Pulveret? Veit ikkje, det er i ein slik hockeypulverliknande boks, men det står Raw lakrispulver utanpå, og er tydelegvis malt lakrisstang. veldig godt! Veit ikkje korleis den har komt i hus. :$

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Interessant, gi en lyd hvis du vet hvor det kjøpes.

Men finnes det lakrissaus? Tenker på typen som er i midten av isen

Skrevet

Liten avsporing fra den fantastiske lakrisisen. Hos søta bror finnes det nå en limited edition av melkesjokolade med salt lakris- Svart fra Marabou. Nam!

Skrevet

:hakeslepp:

du kunne sendt den med brevdue til meg! :snurt:

Det skulle jeg gjerne ha gjort, om jeg visste det litt før :fnise:

• 4 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Har de endret litt på innholdet? Føler jeg knaser lakrisflak som aldri før. Luuuuv it!

Anonym poster: 3ef2d0defe6e5295c61b07617b466bda

Skrevet

Jeg ble litt skuffet da jeg kjøpte min boks med lakris Dream jeg, den var oversalt! Jeg elsker Isabella'en med lakris, men Dream sin var supersalt og ikke noe god i det hele tatt. :sjenert: Kan være jeg fikk en feilproduksjon og at jeg bare hadde uflaks da..

Skrevet

Jeg ble litt skuffet da jeg kjøpte min boks med lakris Dream jeg, den var oversalt! Jeg elsker Isabella'en med lakris, men Dream sin var supersalt og ikke noe god i det hele tatt. :sjenert: Kan være jeg fikk en feilproduksjon og at jeg bare hadde uflaks da..

Samme syns jeg. Kjøpt den en gang, gikk i søpla etter en porsjon, alt for salt!

• 7 måneder senere...
Skrevet

NEEEEEI

*hamstre*

Anonym poster: 75ced823171fcfbb333eaafb1c6c9d43

Skrevet

Nei nei nei!

Kanskje det bare er størrelsen som endres? 0,8 utgår og inn kommer 2-literen!! Lov å håpe?? ;)

Skrevet

ICA Supermarked har alle Dream isene på 30% salg denne uka. Da er det bare å hamstre

Gjest cool_water
Skrevet

30 kr på rema i Bergen for alle dream isene :)

Skrevet

Rema sender ikke ut kundeavis til mitt postnr men dem bruker å kjøre samme tilbud som andre butikker bare fordi de er pill råtten lat

Skrevet

Fikk svar fra diplom-is, dream lakris is forsvinner for alltid. Den selger ikke godt nok

Skrevet

Den som de har i Sverige som heter lakrits puck er også god

Skrevet

Liten avsporing fra den fantastiske lakrisisen. Hos søta bror finnes det nå en limited edition av melkesjokolade med salt lakris- Svart fra Marabou. Nam!

Er den limited? Syned de har hatt den på min lokale Svenskebutikk så lenge jeg kan huske.. Men "Samiakki" fra Fazer er jo bare VERDENS BESTE! Vet ikke om den selges i Norge? Flytende salmiakk lakris inni melkesjokolade. Jeg smelter den i vannbad og heller den over vaniljeis :rodmer: Hvis ikke jeg har spist den opp allerede på veien hjem fra butikken da, hihi.

Skrevet

Salmiakki og Fazer er finske

Det er jeg fullstendig klar over :) Jeg bare sa at det var godt jeg. Det selges da andre produkter fra Fazer i Norge, så det kan jo hende Salmiakki finnes også, ikke vet jeg. Selges på min Skandinaviske matbutikk her iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...