Gå til innhold

Dream lakris-is

Fremhevede innlegg

Skrevet

De pleier å koste 49 på rema her. Skulle tro det kun var rikinger som skulle få spise den. Men den er jo såååå god

Videoannonse
Annonse
Gjest Thessie!
Skrevet

De pleier å koste 49 på rema her. Skulle tro det kun var rikinger som skulle få spise den. Men den er jo såååå god

49 kr? :sjokkert:

Skrevet

Koster 49 her og.

Skrevet

Det har ikke falt meg inn å se på prisen en gang. :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Ops, my mad, ikke 49, men 41 her og ja. Kjøpte en boks, det er tross alt lørdag.

Skrevet

Den er veldig god! Først så tenkte jeg at denne hadde en altfor sterk smak, men så gjelder det å kjenne etter å bare nyte den, så er den egentlig jævlig god! is og lakris passer ypperlig sammen :)! Dream mint is er også kjeeempegod!

Skrevet

Jeg nyter lakr-is i kveld! :jepp:

Skrevet

Jeg hadde kjøpt den om den kostet hundre kroner også!

Skrevet

Går jo an å røre ut lakrissirup i vaniljeis, om en ikke er så overbegeistret for saltlakris/salmiakk i iskremen.

• 1 måned senere...
Skrevet

Jo, jeg har, men jeg plusser på med litt annet også så jeg ikke risikerer å gå lei.

:)

• 4 uker senere...
Skrevet

Lakris-is er himmelsk! :is: :rodme:

Skrevet

Oi nå brukte jeg feil smiley! Mente ikke å rødme, men skulle så klart bruk denne: :sikle:

Skrevet

Nå er det lenge siden jeg har spist denne assa! Blir ikke lørdagsgodtet denne helga heller, kjøpte alt for mye på tax-free'n i går.. Men neste helg!

• 1 måned senere...
Skrevet

Denne tråden er ganske gammel, uansett. Jeg satt så smått å leste på denne tråden da den var aktiv, og tenkte at jeg ville prøve ut denne omtalte lakris-isen. Med store forventninger og høy puls (yes indeed) fikk jeg somlet meg ned på en bensinstasjon en trøtt søndag for å finne denne lekkerbisken. Det var bare en igjen så jeg følte meg heldig. Ble utrolig skuffet da jeg kom hjem og fikk en skje med lakris-is i kjeften. ÆSJ! For og si det sånn.. den havnet i søpla.

.. dream yoghurtis med belgisk sjokolade derimot :rodmer:

Skrevet

den havnet i søpla.

:hakeslepp:

du kunne sendt den med brevdue til meg! :snurt:

Skrevet

Lakris-is :sjokkert: DET må jeg ha!

Gjest navnelapp
Skrevet

Kjæresten min og eg et den med raw lakrispulver strødd oppå! \o/ Fantastisk!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...