Gå til innhold

Dream lakris-is

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm...jeg så at REMA1000 har Please-is til kr. 29,-

Det er tross alt fredag, altså snart Lørdag. ;)

Skrevet

Jeg har spist en hel boks tre dager på rad.. Fint avbrekk fra matlaging og brødskiver. :fnise:

Skrevet

hvilket merke er det snakk om????

Skrevet

Merket som heter "Dream"-is...og Lakris spesielt.

Skrevet

Herre, jeg MÅ på rema i morgen!!!!!!

Skrevet

Er det lov å spise lakris-is til frokost på lørdager? :sjenert:

Skrevet

Klart at det er ! Morgen, middag og kveld OG mellommåltider...og det sier seg selv at det ikke er nok med èn boks da. :jepp:

P.s. jeg har kjøpt en i dag. :nigo:

Skrevet

ble 2 på rema, noen snille sjeler hadde kjøpt opp alle bortsett fra lakris og ren vanilje, så da var det ren lykke til meg :)

Skrevet

Det er lov å spise lakrisis når som helst! Ingen har lov å si at det er tull!

• Liker 2
Skrevet

Det her er jo helt sykt. Er det revolusjon på gang? Er den virkelig så god?? Hvor kan jeg kjøpe den på en søndag?

Skrevet

Personlig synes jeg ikke den var god i det hele tatt. Men med o'boy pulver og litt mer smaking ble jeg hekta. Farlig. :fnise:

Skrevet

Har ikke funnet den på bensinstasjoner, så du må kanskje vente til i morgen?

"Den som venter på noe godt"... ;)

Skrevet

Besuddle ise med o'boy?!? Nei fy søren, da er det smaksløkene dine som er noe gale med, lakrisis er himmelen i seg selv ;)

• Liker 3
Skrevet

Besuddle ise med o'boy?!? Nei fy søren, da er det smaksløkene dine som er noe gale med, lakrisis er himmelen i seg selv ;)

Ja det er den, men smaksløkene mine får en heftig overdose om jeg spiser isen ren. Da blir jeg kvalm. :gjeiper:

Skrevet (endret)

Dette var en høydare! Endelig er det noen som har klart å produsere en is med optimal lakrissmak. Her skal det ikke spises fra skåla men rett fra bøtta. Takk til Diplom-is

Terningkastterning.jpg

.

Endret av baltazar
  • Liker 2
Skrevet

Dette var en høydare! Endelig er det noen som har klart å produsere en is med optimal lakrissmak. Her skal det ikke spises fra skåla men rett fra bøtta.

Velkommen som medlem i vår lille uhøytidelige fan-klubb! :biggrin:
Skrevet

Koster nå 29,- på Rema. Løp og kjøp! :hoppe:

Skrevet

En MANN i klubben!! Hurra! :strix:

(Jeg har nemlig inntrykk av at dette er en jenteis, i alle fall basert på min egen omgangskrets....)

• Liker 1
Skrevet

I dag skal det handles! Iallefall alle som er i frysedisken. Det er ikke vits å bare kjøpe én om gangen.

Et triks om det ikke er mer is igjen: Lag lakrissaus! Tyrkisk pepper, lakrisbåter og vann kokes. Veeeldig godt! Sammen med vaniljeis så smaker det nesten som Dream-isen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...