Gå til innhold

Dream lakris-is

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håhå fant en butikk som hadde på lager. Nå blir det lakrisis til middag.

Gjest Navifairy
Skrevet

Nå er det snart helg igjen, og gjett om boksen skal gå med! :D

Skrevet (endret)

Sambo har kjøpt iis til meeeeg! :nigo:

Dette må forresten være den særeste tråden noen sinne. Oppdateringer om når folk har kjøpt isen, hvor den befinner seg (mage, fryser, osv.), og til slutt en oppdatering om at nå er det tomt. :ler:

Endret av Litia
  • Liker 1
Skrevet

Jeg ser ikke for meg at den er så veldig god, men nå har denne tråden overbevist meg til å rydde plass i fryseren og kjøre ned på butikken å kjøpe. Kommer tilbake med vurdering :)

Skrevet

Jeg har hatt lyst på denne isen i hele ettermiddag/kveld, men så har jeg hatt så vondt i magen at jeg ikke har orket å bevege meg opp av sofaen. Jeg er sikker på at den hadde hjulpet mot mensensmerter. Får huske å kjøpe den inn til neste gang.

Skrevet

Pappa er på besøk, og da må jeg dele isen om jeg kjøper... :sjenert:

:fnise:

Skrevet

Pappa er på besøk, og da må jeg dele isen om jeg kjøper... :sjenert:

Kjøp to! :) Også gjemmer du den ene ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg ikke er overbevist :sjokkert: Kommer nok til å bruke laaang tid på denne boksen, gitt. Vil noen ha den? :lol:

Skrevet

Jeg sier det er bedre jo færre som liker den- da blir det mer på meg :glise:

Skrevet

Kjøp to! :) Også gjemmer du den ene ;)

God plan! :tommelsmil:

Jeg må innrømme at jeg ikke er overbevist :sjokkert: Kommer nok til å bruke laaang tid på denne boksen, gitt. Vil noen ha den? :lol:

Jeg vil, jeg vil! :hoppe:

Skrevet

Jeg vil, jeg vil! :hoppe:

Jeg var først! :krangle:

;)

Skrevet

...men nå har denne tråden overbevist meg til å rydde plass i fryseren og kjøre ned på butikken å kjøpe.

Jeg skjønner at du er en nybegynner. Jeg trenger aldri å rydde plass til min is i frysen, for dit rekker den skjeldent. :nigo:

Jeg må innrømme at jeg ikke er overbevist. Kommer nok til å bruke laaang tid på denne boksen, gitt.

Da skal jeg tilstå at første gang jeg smakte lakris-is for ca tre år siden, ga jeg meg etter to ss, lot andre få hele sulamitten og var helt sikker på at det ikke var en is for meg. Jeg tok feil. ;)
  • Liker 2
Skrevet

Litt pinlig, men...Magen min samarbeider ikke når jeg spiser denne isen :sjenert: Den går på en måte rett igjennom :sjenert: Og den som er så god!

• Liker 1
Gjest Solmåne
Skrevet

Litt pinlig, men...Magen min samarbeider ikke når jeg spiser denne isen :sjenert: Den går på en måte rett igjennom :sjenert: Og den som er så god!

Se det positive i det; plass til mer på kortere tid! :spise:

• Liker 2
Skrevet

Samme her, min mage hater meg når jeg spiser lakris, men vet du hva, det driter jeg i (bokstavelig talt). Jeg koser meg hjemme med lakris

• Liker 1
Skrevet

Mens vi andre har hardbarkede gråsteinstarmer som ikke får antydning til full gjennomtrekk av "barnemat" som lakris-is og sånn. Vi tåler ALT! :nigo:

Skrevet

Magen min blir bare hard av lakris-is, men det får den bare tåle, denne isen nekter jeg å leve uten :sjenert:

Skrevet

Åpnet en ny boks idag. Herlig at den er myk, kan jo spises med en gang

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...