Gå til innhold

Dream lakris-is

Fremhevede innlegg

Gjest Solmåne
Skrevet

Etter en dag med leting fant jeg isen ENDELIG for 10 minutt siden.. og jeg må bare si: "sweet nectar of Gods where have you been all my life" og avslutter følelsene mine med dette bildet:

17fvia.jpg

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en tilståelse. Har begynt å bli lei av lakrisis :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Jeg oppdaget isen for en uke siden og har spist tre bokser siden... og jeg er egentlig på slankern :fnise: Men jeg lurer på om det går ann å kjøpe sånn lakrissaus som er i isen? :lete: Tenk det da; lakrisis med ekstra mye lakrissaus :spise:

Gjest Solmåne
Skrevet

Jeg oppdaget isen for en uke siden og har spist tre bokser siden... og jeg er egentlig på slankern :fnise: Men jeg lurer på om det går ann å kjøpe sånn lakrissaus som er i isen? :lete: Tenk det da; lakrisis med ekstra mye lakrissaus :spise:

Jeg har ikke sett lakrissaus, men jeg har sett lakrisstrø ved isdisken! :) Namnam

Skrevet

Jeg tror jeg har absistenser. Tømte første boksen min på søndag. Tenkte på isen hele mandag, drømte om isen natt til tirsdag og natt til idag. Må jeg på avvenning allerede?

Skrevet

Den finnes jo ikke i Ålesund lenger.. :( Har sett etter den som gal de siste månedene.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Sjokolade er faktisk digg kombinert med salt lakris, men det er vel blasfemi å blande sjokolasaus i denne isen? :fnise:

Skrevet

Sjokolade er faktisk digg kombinert med salt lakris, men det er vel blasfemi å blande sjokolasaus i denne isen? :fnise:

Noen her synes det, men jeg gjør det! Smaker jo himmelsk.

Skrevet

Den finnes jo ikke i Ålesund lenger.. :( Har sett etter den som gal de siste månedene.

Dra til Molde, der har de den på Rema! ;)

Skrevet

Dra til Molde, der har de den på Rema! ;)

Ta timeekspressen til Molde for å sitte der og sluke isen før den smelter også bussen hjem. Hmm.. :ler:

Skrevet

Da var 2 nye bokser kjøpt. Namnamnamnam

Skrevet

Okay nå har jeg lest her inne et par ganger. Er denne isen virkelig så god? Jeg vet ikke, men jeg tenker liksom at lakris og is ikke går så bra, men samtidig så frister det veldig når alle dere skriver om hvor god den er. :sjenert:

Gjest Solmåne
Skrevet

Da var 2 nye bokser kjøpt. Namnamnamnam

Og min første boks ble nettopp tom :tristbla:

Gjest Solmåne
Skrevet

Okay nå har jeg lest her inne et par ganger. Er denne isen virkelig så god? Jeg vet ikke, men jeg tenker liksom at lakris og is ikke går så bra, men samtidig så frister det veldig når alle dere skriver om hvor god den er. :sjenert:

Haha, jeg må innrømme at det var akkurat slik jeg var første gang jeg hørte om kombinasjonen! Men hvis du er glad i lakris, så er jeg sikker på at du liker isen! :)

Skrevet

Må kanskje smake den da. Skal kjøpe en boks i kveld. Stikker innom med dommen senere. :fnise:

Skrevet

Jepp, jeg var verdens største skeptiker, første lakrisisen jeg spiste var på 90 tallet, og den var noe dritt.

Men dette er noe helt annet, smaker ikke så mye is, men bare lakris. Kjøp og se selv

Skrevet

De har lakris-topping på Konsum i Sverige!!! :goodbye:

• Liker 2
Skrevet

Ta timeekspressen til Molde for å sitte der og sluke isen før den smelter også bussen hjem. Hmm.. :ler:

God plan! :tommelsmil:

Skrevet

Må kanskje smake den da. Skal kjøpe en boks i kveld. Stikker innom med dommen senere. :fnise:

Okay. Smake smake.... Ja... jeg kan like dette. Men i små mengder. :)

Mamma er ikke så veldig begeistret. :takke:

Gjest Solmåne
Skrevet

Okay. Smake smake.... Ja... jeg kan like dette. Men i små mengder. :)

Mamma er ikke så veldig begeistret. :takke:

Ja, den er litt kvalmende i større mengder! Men godt å kose seg litt hver dag ;) hihi :sjenert:

Og det beste er jo at det omtrent ikke er noen du behøver å dele med! :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...