Eske Skrevet 4. august 2011 #481 Skrevet 4. august 2011 *puste lettet ut* Det var temperaturen som var feil - etter et par timer i fryseren er den nå sitt fantastiske selv igjen!
Havtorn Skrevet 4. august 2011 #483 Skrevet 4. august 2011 Flere enn meg som tenker "hm, tro om hun har vært på KG?" når både dama foran og dama bak deg i køen har samme is som deg? Den er tydeligvis fryktelig populær her. 4
Knøttet Skrevet 5. august 2011 #484 Skrevet 5. august 2011 Flere enn meg som tenker "hm, tro om hun har vært på KG?" når både dama foran og dama bak deg i køen har samme is som deg? Den er tydeligvis fryktelig populær her. Jeg har faktisk aldri møtt på noen andre som kjøper lakrisis her, jeg. Men det var ei veldig nysgjerrig kassadame på Prix som tydeligvis knapt visste at de hadde lakrisis på jobben hennes. Skulle tipset henne om denne tråden.
Hoppetaujenta Skrevet 5. august 2011 #485 Skrevet 5. august 2011 (endret) Er jeg den eneste som virkelig ikke likte denne isen?Det tar litt tid å venne seg til en ny god vane vet du (akkurat som når en skal begynne å trene, men egentlig ikke har lyst), så jeg tror ikke at du ikke liker den, men at du ikke har gitt deg selv nok sjanser til å bli ordentlig kjent med denne vidunderlige konge-IS`en blant iser. Min ernæringsfysiolog sa en gang at det tar "21" ganger før en ny vane har blitt til en etablert vane, så du har noen forsøk å gå på ennå. Jeg har nok passert det tallet for lenge siden. Den er tydeligvis fryktelig populær her.Det er den hos meg også. Det er da ikke rart; så mange kvalitetsbevisste kjennere kan ikke ta feil! Det blir nok en boks på meg også denne helga. Endret 5. august 2011 av Margareth 2
Capricorn Skrevet 7. august 2011 #486 Skrevet 7. august 2011 Til info: Hjem-is har nå tre forskjellige lakris-iser Min fryser er nå fylt opp med alle tre.
Knøttet Skrevet 7. august 2011 #487 Skrevet 7. august 2011 Jeg fant ut at en kafé her i byen har lakrisis! Jeg vet ikke om det er riktig lakrisis, men det må prøves!
Knøttet Skrevet 7. august 2011 #488 Skrevet 7. august 2011 Men hva er forskjellen på Diplom-is lakris og Royal Lakris?
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #489 Skrevet 7. august 2011 Men hva er forskjellen på Diplom-is lakris og Royal Lakris? Ingen om man ser på ingrediensene. De har litt forskjellig staving på enkelte ord, men er i bunn og grunn det samme. Kanskje den ene skal erstatte den andre.
United Stars Skrevet 7. august 2011 #490 Skrevet 7. august 2011 (endret) Kjøpte meg en boks for første gang i går, og nå er den spist opp. Smakte litt rart i begynnelsen, men det kom seg når jeg hadde hatt tid til å smake litt på den :gjeiper: Blir nok ikke en favoritt (liker best dream brownies med karamell), men skal nok få smakt litt mer av den Endret 7. august 2011 av United Stars 1
Eske Skrevet 7. august 2011 #491 Skrevet 7. august 2011 (endret) Men hva er forskjellen på Diplom-is lakris og Royal Lakris? Royal Lakris er varianten de har i kuleis-disker, og jeg synes ikke den er på langt nær like god som Dream Lakris! Royal virker for meg mer "vannete" og mindre fyldig, samt at den mangler alle de fantastiske stripene med lakrissaus og bitene med lakris. Endret 7. august 2011 av Eske
Knøttet Skrevet 8. august 2011 #492 Skrevet 8. august 2011 Royal Lakris er varianten de har i kuleis-disker, og jeg synes ikke den er på langt nær like god som Dream Lakris! Royal virker for meg mer "vannete" og mindre fyldig, samt at den mangler alle de fantastiske stripene med lakrissaus og bitene med lakris. Ok, takk! Holdt på å si at den må prøves, men den hørtes ikke like god ut...
ludo Skrevet 10. august 2011 #493 Skrevet 10. august 2011 Noen som vet om det går an å kjøpe lakris saus?
Gjest Candide Skrevet 10. august 2011 #494 Skrevet 10. august 2011 Hahaha...En egen tråd om favoritt-isen min?! Da har jeg sett det også! Trodde jeg var den eneste i verden som liker den isen (det er åpenbart flere siden de fortsatt selger den og det finnes en tråd om den på internett!) Lakris-is har alltid vært en favoritt, selv om alle jeg kjenner har sett rart på meg når jeg har fortalt om den: "Lakris-is?? Så ekkelt" er vanlige reaksjoner. De skulle bare visst hvor mange som egentlig liker den isen 1
Hoppetaujenta Skrevet 10. august 2011 #495 Skrevet 10. august 2011 Hahaha...En egen tråd om favoritt-isen min?!Nei, den er min favoritt-is, ikke din!
Norbertine Skrevet 11. august 2011 #496 Skrevet 11. august 2011 Noen som vet om det går an å kjøpe lakris saus? Finnes i Sverige, det er kjempegodt!
Lykkelitenen Skrevet 11. august 2011 #497 Skrevet 11. august 2011 Ny boks i hus, vurderer lakrisis med lakrisstrø til middag. Slankekuren kan gå og legge seg for i dag 1
Gjest Navifairy Skrevet 11. august 2011 #498 Skrevet 11. august 2011 Royal Lakris er varianten de har i kuleis-disker, og jeg synes ikke den er på langt nær like god som Dream Lakris! Royal virker for meg mer "vannete" og mindre fyldig, samt at den mangler alle de fantastiske stripene med lakrissaus og bitene med lakris. Jeg synes vel at den isen de har i kuleisdisker smaker mer salt lakris? Og at Dream Lakris smaker mer..søtt?
Edie Skrevet 12. august 2011 #499 Skrevet 12. august 2011 De rundt meg reagerer også med; hva? Neeei, æsj.... når jeg vil ha lakrisis. Men det positive: jeg får alltid alt for meg selv!
Edie Skrevet 19. august 2011 #500 Skrevet 19. august 2011 Jeg nyter en fridag i dag. Det blåser og regner ute; jeg koser meg med tv-serier og favorittisen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå