Gå til innhold

Dream lakris-is

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet du, jeg tror kanskje det er konsistensen som utgjør forskjellen.. ;)

Konsistensen er helt lik dag 1 og dag 4, men kanskje det blir mer eh ... "frysersmak" jo lengre den står? :vetikke:

Videoannonse
Annonse
Gjest Thessie!
Skrevet

En hel tråd om is? Denne må jeg virkelig smake!

Skrevet

Konsistensen er helt lik dag 1 og dag 4, men kanskje det blir mer eh ... "frysersmak" jo lengre den står? :vetikke:

Tviler på det blir frysesmak om den står i kjøleskapet.

Det var det jeg mente. ;)

Skrevet

Don't do it! Min boks smaker ikke like godt om den står mer enn tre dager i kjøleskapet... Det er merkelig, kanskje psykisk, men det er faktisk sant! Tror det er for å få oss til å spise mer is, fortere. :Nikke:

:fnise:

Å crap, da MÅ jeg jo spise is til dessert da :rodmer:

Skrevet

Tviler på det blir frysesmak om den står i kjøleskapet.

Det var det jeg mente. ;)

:ler: Altså, når man har kombinert fryse- og kjøleskap er det lett å si det om hverandre. ;)

Skrevet

:ler: Altså, når man har kombinert fryse- og kjøleskap er det lett å si det om hverandre. ;)

Bedre å si feil, enn å ha et ekte kombinert fryse-/kjøleskap, slik jeg har. :sur: (Frossen salat anbefales ikke)

:)

Skrevet

Bedre å si feil, enn å ha et ekte kombinert fryse-/kjøleskap, slik jeg har. :sur: (Frossen salat anbefales ikke)

:)

Hehe. Har faktisk opplevd frossen salat, men jeg spiste den ikke så jeg vet ikke hvorvidt det er godt. :tunge1:

Skrevet

Hvorfor kommer denne tråden hele tiden opp på mine innlegg? Jeg blir jo så fristet... Åååå, viljestyrke kom til meg!

;)

Skrevet (endret)

Jeg pleier å grave langs kanten og gi det til sambo, mens jeg tar til meg selv i midten. Der er det jo mest saus og lakrisbiter.. :flau:

Endret av Litia
  • Liker 1
Skrevet

Jeg pleier å grave langs kanten og gi det til sambo, mens jeg tar til meg selv i midten. Der er det jo mest saus og lakrisbiter.. :flau:

Gi til sambo?! Er du så snill at du faktisk deler? :fnise:

Her er isen min, min, miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin! :kjefte:

:fnise:

Skrevet

Remaen min har ikke hatt denne på lenge og jeg er LIVREDD!!! De selger den enda ja? Det er bare min Rema som er dum?

Dummingen jeg kaller kjæreste spøker alltid med at den er tatt ut av produksjon, og jeg synes ikke det er noe gøy.... :snurt:

Skrevet

Remaen min har ikke hatt denne på lenge og jeg er LIVREDD!!! De selger den enda ja? Det er bare min Rema som er dum?

Dummingen jeg kaller kjæreste spøker alltid med at den er tatt ut av produksjon, og jeg synes ikke det er noe gøy.... :snurt:

Jeg kjøpte på Rema sist gang. :Nikke: Prix, derimot, har ikke hatt den på lenge.

Skrevet

jeg vil gifte meg med deg og få barna dine :rodmer: Du vet akkurat hvordan du skal gjøre ting ;) Jeg spiser meg ned langs kanten og får midten til slutt :fnise: JUMMY

Skrevet

I går måtte jeg gi etter og kjøpe denne isen. Utrolig god!!!

Jeg hadde salt lakrisstrø over jeg. Måtte ha den litt saltere. Veldig godt :)

Gjest Hikken
Skrevet

Jeg gav etter for fristelsen :tristbla: Kastet meg gjennom dørene på Rema 1000 fem minutter før stengestid og rasket med meg en boks :plystre:

• Liker 1
Skrevet

Okei, nå er jeg redd, dere..... I går var jeg innom to Rema, en Rimi og en Mega - og uten resultat, og begynner nesten å frykte at de ikke tar den inn lengre.... (Og ja, jeg hadde VELDIG lyst på is.)

Det er jo likevel gode nyheter at dere får kjøpt den, altså er den i full produksjon, så jeg må nesten bare kjefte litt på butikksjefen neste gang jeg er innom....

:sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...