Litia Skrevet 30. juni 2011 #401 Skrevet 30. juni 2011 Jeg synes denne lakrisisen var helt grusom! Absolutt ikke godt.. Jeg kjøpte denne isen etter å lest om den her inne, men den var jo ikke god i det hele tatt - smakte syntetisk og jeg elsker is, jeg elsker lakris - men dette gikk i søpla. Kjøper heller sånn lakrisstrø Stakkars lille lakrisisen. Dakar.. *stryke på isboksen* Slo du deg? Bare ikke tenk på det de dumme menneskene sa om deg. Du er perfekt, er du. Høyt elsket, og det beste i hele verden. *glede seg til lille isboks blir stooooooor* (No offense til dere jeg kaller dumme. Bare en spøk. ) 3
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 30. juni 2011 #402 Skrevet 30. juni 2011 Hyyl! Har ikke sett denne i noen av butikkene hvor jeg vanligvis handler, katastrofe! :o Lakrisis, åh.. Jeg kjøpte 2bokser i samme slengen etter å ha lest denne tråden for en stund siden, og synes isen smakte helt grusomt Har klart å lure noen til å ta en boks,men har en igjen å bli kvitt så kom å hent
Edie Skrevet 2. juli 2011 #404 Skrevet 2. juli 2011 Jeg har bedratt denne isen i dag. Ble fristet til å prøve en kokosis fra Ben & Jerrys. Håper jeg ikke blir skuffet..
Litia Skrevet 2. juli 2011 #406 Skrevet 2. juli 2011 Har en halv boks igjen i fryseren. Vi satte den faktisk bort i går. Fatter ikke at det er mulig. Nå blir det herlig dessert etter middagen.
Hoppetaujenta Skrevet 2. juli 2011 #407 Skrevet 2. juli 2011 Jeg har begått en boks i dag, og det gikk smertefritt. Det var faktisk vidunderlig deilig!
Gjest Hikken Skrevet 6. juli 2011 #408 Skrevet 6. juli 2011 Etter å ha lest gjennom denne tråden måtte jeg bare gå å kjøpe en boks. Hadde ikke så veldig høye forventinger men det er fader meg den beste isen jeg har smakt 1
Havtorn Skrevet 6. juli 2011 #409 Skrevet 6. juli 2011 Ikke sant! Den høres litt nasty ut, men den er bare suuupergod! Blir så glad når jeg åpner en boks med mye lakris i.
Gjest Hikken Skrevet 6. juli 2011 #410 Skrevet 6. juli 2011 Jeg også! Har dyttet i meg halve boksen allerede nå!
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2011 #411 Skrevet 6. juli 2011 Ikke sant! Den høres litt nasty ut, men den er bare suuupergod! Blir så glad når jeg åpner en boks med mye lakris i. Ja, mmm. Elsker hvordan den faktisk smaker MYE lakris, ikke bare "melk med lakrissmak". Noen steder er det skikkelig konsentrert, litt seig, lakris, nammenam. Også flakene.
Havtorn Skrevet 6. juli 2011 #412 Skrevet 6. juli 2011 Tygger flakene med fortenna jeg.... Autister pluss lakrisis..... haha! Har faktisk en boks stående, men jeg er på besøk.. så kan ikke bælme alt på en gang.. hm.. kjøpe en til boks, spise opp den ene og sette den fulle i kjøleskapet?
Gjest Hikken Skrevet 6. juli 2011 #413 Skrevet 6. juli 2011 Tygger flakene med fortenna jeg.... Autister pluss lakrisis..... haha! Har faktisk en boks stående, men jeg er på besøk.. så kan ikke bælme alt på en gang.. hm.. kjøpe en til boks, spise opp den ene og sette den fulle i kjøleskapet? Do it!! :D
Norbertine Skrevet 8. juli 2011 #414 Skrevet 8. juli 2011 Jeg har bedratt denne isen i dag. Ble fristet til å prøve en kokosis fra Ben & Jerrys. Håper jeg ikke blir skuffet.. Var den god?
Edie Skrevet 8. juli 2011 #415 Skrevet 8. juli 2011 Var den god? Ja, den var farlig god. Sjokolade og kokos med crunchy biter...
Hoppetaujenta Skrevet 12. juli 2011 #416 Skrevet 12. juli 2011 (endret) Etter å ha lest gjennom denne tråden måtte jeg bare gå å kjøpe en boks. Hadde ikke så veldig høye forventinger men det er fader meg den beste isen jeg har smakt Slik skal det låte! Velkommen blant venner! hm.. kjøpe en til boks, spise opp den ene og sette den fulle i kjøleskapet?Det går veldig godt an. Jeg gjør det selv, mens mitt bedre jeg ser en annen vei. Ja, den var farlig god. Sjokolade og kokos med crunchy biter... Hysj! Her i tråden skal det KUN snakkes om himmelsk gråsvart lakris-is, og dessuten liker vi ikke ekkel sjokolade/kokos-is med chrunchy biter av noe som helst!!! :jugekorssmileysomikkefinnes: Endret 12. juli 2011 av Margareth
Lykkelitenen Skrevet 12. juli 2011 #417 Skrevet 12. juli 2011 Er på avvenning, dvs at en boks skal vare i minst en uke. Noen som har prøvd å ha en boks i en uke? Er pokker meg det værste som finnes! Jeg trodde det skulle bli vanskelig å gå ned i vekt, men jeg innser at utfordringen blir å holde seg unna isen. Gleder meg til målet er nådd, da skal jeg spise is til middag i en uke
Gjest Hikken Skrevet 12. juli 2011 #418 Skrevet 12. juli 2011 Er på avvenning, dvs at en boks skal vare i minst en uke. Er det fysiskt mulig?
Knøttet Skrevet 12. juli 2011 #419 Skrevet 12. juli 2011 Er på avvenning, dvs at en boks skal vare i minst en uke. Noen som har prøvd å ha en boks i en uke? Er pokker meg det værste som finnes! Jeg trodde det skulle bli vanskelig å gå ned i vekt, men jeg innser at utfordringen blir å holde seg unna isen. Gleder meg til målet er nådd, da skal jeg spise is til middag i en uke Don't do it! Min boks smaker ikke like godt om den står mer enn tre dager i kjøleskapet... Det er merkelig, kanskje psykisk, men det er faktisk sant! Tror det er for å få oss til å spise mer is, fortere.
Litia Skrevet 12. juli 2011 #420 Skrevet 12. juli 2011 Don't do it! Min boks smaker ikke like godt om den står mer enn tre dager i kjøleskapet... Det er merkelig, kanskje psykisk, men det er faktisk sant! Tror det er for å få oss til å spise mer is, fortere. Vet du, jeg tror kanskje det er konsistensen som utgjør forskjellen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå