Gå til innhold

Dream lakris-is

Fremhevede innlegg

Skrevet

To dager? :klo: Min holdt ikke to timer en gang.

Sier det litt om hvor hardt angrepet jeg er kanskje? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er tom på butikken så jeg må spare boksen min. Gidd å spare liksom, hvem gjør slikt? Føles helt forferdelig ut å sette boksen tilbake med 2/3 igjen.. :kjefte:.

• Liker 1
Skrevet

De er tom på butikken så jeg må spare boksen min. Gidd å spare liksom, hvem gjør slikt? Føles helt forferdelig ut å sette boksen tilbake med 2/3 igjen.. :kjefte:.

:hakeslepp:

Visste ikke at det var MULIG en gang, jeg!

Skrevet

Kan noen skrive en KG-erklæring på at jeg trenger isen? Sånn som jeg kan vise til gubben siden han tror jeg er gal? :fnise:

Eneste teite med isen er at den smelter litt for fort.. rekker jo ikke spise hele på én gang uten at det blir masse saus. :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Hmm.. 383 innlegg om en iskrem, denne må jeg prøve selv om lakris-is høres veldig sært ut.

• Liker 2
Skrevet

Får håpe Diplom-Is lager en sukkerfri variant også, siden dere snart blir diabetikere hele gjengen. :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Diabetikere og stolt over det i såfall :P Om legen min skulle finne på å si jeg var i faresonen hadde jeg nok hamstret og spist til det rant smeltet is ut øret mitt for å virkelig avslutte med "stil" :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Vel, daler blodsukkeret så vi faller om, er det ikke verre enn å dytte noen skjeier lakrisis i kjeften på oss, så blir alt helt fint igjen. Vinn-vinn! :danse:

• Liker 3
Skrevet

Helt sant det, K. Jeg støtter siste talers innlegg helhjertet! :opplyser:

Skrevet

Da er det Danmarkstur om åtte dager. Der skal jeg prøve alle lakrisisene som finnes. Lakrisisdrømmeland!

Skrevet

Kan noen skrive en KG-erklæring på at jeg trenger isen? Sånn som jeg kan vise til gubben siden han tror jeg er gal? :fnise:

Eneste teite med isen er at den smelter litt for fort.. rekker jo ikke spise hele på én gang uten at det blir masse saus. :sjenert:

Men den er jo dobbelt så god når den er myk og nesten smeltet! :sikle:

Kjøpte en boks nå, skal spares til helgen... Vi får se om det går. :fnise:

Skrevet

Holdt meg unna i mange uker, men i går kjøpte jeg en igjen. Hadde planer om å spare til kvelden.... Men så begynte jeg sent på jobb, det var sol og varmt - is til frokost er lov?

Skrevet

Holdt meg unna i mange uker, men i går kjøpte jeg en igjen. Hadde planer om å spare til kvelden.... Men så begynte jeg sent på jobb, det var sol og varmt - is til frokost er lov?

Selvsagt. Den er en fullverdig måltidserstatter. Masse energi. :jepp:

Skrevet

Flott.

Mannen og jeg har bryllupsdag i dag. Feiringen? Is såklart ;) Dream lakris :glise:

Skrevet

Mmmmm! Tror jeg må ha isen i den andre fryseren oftere, var helt perfekt konsistens nå: myk og herlig! :rodmer:

Skrevet

Har nettopp funnet en gyldig grunn til å spise en boks per dag:

Øke blodsukkeret og trene mot hjernefrys da jeg planlegger å ta mandlene.

Er ikke DET en god nok, og attpåtil medisinsk grunn, nei så vet ikke jeg! :D

Skrevet

Ja du må jo øve. Kroppen trenger forberedelse på at den kun får is en periode etter mandeloperasjonen. Nesten legeerklæring detta- hiv innpå! ;)

Skrevet

Jeg synes denne lakrisisen var helt grusom! Absolutt ikke godt.. :P

Skrevet

Jeg kjøpte denne isen etter å lest om den her inne, men den var jo ikke god i det hele tatt - smakte syntetisk :( og jeg elsker is, jeg elsker lakris - men dette gikk i søpla. Kjøper heller sånn lakrisstrø :goodbye:

Skrevet

Hyyl! Har ikke sett denne i noen av butikkene hvor jeg vanligvis handler, katastrofe! :o Lakrisis, åh.. :sikle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...