Gå til innhold

Dream lakris-is

Fremhevede innlegg

Gjest stillness
Skrevet

Haha,ja det skal ikke mye til før jeg blir fristet :)

Men noen ganger (eventuelt litt for ofte ;) ) så må man jo kose seg også :jepp::spise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Endelig fant jeg denne på Mega. Jeg syns den var helt ok, men foretrekker mintsjokolada. Mannen derimot fant en ny kjærlighet. De to boksene jeg kjøpte forsvant utrolig fort :fnise:

Skrevet

Dream er "litt" sunnere enn vanlig iskrem? Ja???...

Skrevet

Lørdagen er sikret for både meg og minien, anskaffet en boks lakrisis i kveld, i tilfelle det skulle være vanskelig å få tak i i morgen. Det ville jo blitt skikkelig krise, for oss begge. :fnise:

Gjest Nadezhda
Skrevet

Spiste en slik boks på et par dager, mannen synes heldigvis den var kjempeekkel :lur:

PS: Jeg ler meg ihjel av deg Margareth, du er en av de artigste på hele forumet :romeo:

Skrevet

Men noen ganger så må man jo kose seg også

:jepp: Det er akkurat det jeg også mener. En kan jo dø når som helst...eller enda verre; at istypen blir inndratt og forsvinnet ut i glemselens sorte dyp...kun etterfulgt av sørgeskrikene til oss i denne tråden... :grine:

Dream er "litt" sunnere enn vanlig iskrem? Ja???...

Helt klart! :opplyser: Jeg ser dem nesten for meg som små yoghurt-isbokser med fire ben, som kommer rett fra beite i Norsk sunn landluft, med roser i kinnene og vakker design...og jeg kjenner at tanken gjør noe med meg. Jeg føler meg glad, frisk og sunn ved tanken på at jeg har min egen lille "kjæle-boks" som venter på meg i fryseren i kveld. :biggrin:

Spiste en slik boks på et par dager, mannen synes heldigvis den var kjempeekkel :lur: PS: Jeg ler meg ihjel av deg Margareth, du er en av de artigste på hele forumet :romeo:

En boks på et par dager, sier du? hehe...du har helt klart et utviklingspotensiale! Min boks forsvinner på to timer. :hjerter:

Ehh...*host* Takk for ros. :sjenert:

Jeg skal prøve å begrense meg litt fremover, for vi vil jo ikke at du skal forsvinne fra oss på noen tiår ennå. ;)

• Liker 1
Gjest wahaj
Skrevet

Så denne tråden tidligere i dag, og leste et par sider. Og som man vet, når gravide kvinner får lyst på noe, så forsvinner ikke den lysta med det første. Da var det bare å sende mannen ut på isjakt litt før kl 10, og jaggu fant han den på første butikk og.

Den var veldig god! Selv gubben og guttungen likte den. Nye favoritt-isen fremover, ja.

:jepp:

Skrevet

:is: :tommelopp:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skylte hele boksen (minus 2-3 teskjeer) ut i vasken, jeg... :sjenert: Skjønner jo at jeg burde poststempla den til en av dere.

Skrevet

Jeg skylte hele boksen (minus 2-3 teskjeer) ut i vasken, jeg... :sjenert: Skjønner jo at jeg burde poststempla den til en av dere.

:hakeslepp::overrasket::daane:

Skrevet (endret)
:sjokkert: *legge nitroglyserinen under tunga og håpe at jeg ikke leser slik sterk beskrivelse igjen noen gang* Endret av Margareth
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg skjønner jo at jeg kasta inn en brannfakkel der. Og jeg er egentlig veldig snill og grei, men FYSJ!

Skrevet
:briller:
Skrevet

Åååå. Vondt i øynene... Hva er det jeg leser? Lakrisis....i.......vasken...... Hjelpes!

Nå fikk jeg skikkelig dårlig samvittighet fordi jeg kjøpte Dream brownies til lørdagsgodt i stedet for lakrisen. Men- fjellduftende, ultrasunn yoghurtis; kan kjøpe lakris i tillegg??

Skrevet

Løp og kjøp! :)

Skrevet

I går fikk jeg tak i to bokser på Remaen! Nå ligger de i fryseboksen og roper på meg. Denne isen har blitt min stooore svakhet. Jeg soiser rett og slett til jeg spyr. Flaks jeg skal til Danmark om en måned og fråtse i enda mer lakrisis :ler:

Skrevet

Det hender jeg kjører et lite stykke for å få tak i Haagen-Dazs strawberry cheesecake. Verdens beste is. Og der hadde de også fått in Kulinaris lakrisis. Måtte jo smake. Veldig god, men synes faktisk Dream lakrisen er bedre! :Nikke:

Jeg fikk også tak i den fra Kulinaris for en stund siden, og den var fantastisk! MYYYYE bedre enn Dream (og nesten like god som Cielo sin).

Har abstinenser nå, er i spania i noen uker, og her er det ikke bare mangel på lakrisis, det er omtrent umulig å finne noe lakris i det hele tatt. :snurt:

Skrevet

Jeg begriper det ikke. På søndag bestemte jeg meg for at jeg skulle leve sunt og isfritt i lang tid fremover. Gjett hvem som har is-abstinens nå...bubuuu...og ute på gata ringer de i en fankens "Hjem-isbil" på gjennomreise i området mitt...livet er ikke rettferdig! :tristbla:

Skrevet

Jeg fikk sjokk og nesten panikk her om dagen da jeg ikke fant lakrisis hverken på Rema eller Prix, de to stedene de alltid har hatt isen! Heldigvis hadde de den igjen på Rema i dag. Var veldig flink og lot være å kjøpe, nåde de om de ikke har igjen når jeg skal kjøpe nærmere helgen! :kjefte:

AnonymBruker
Skrevet

I DAG HADDE DE LAKRISIS PÅ COOP! :overrasket: EN boks!

Og så skulle jeg bare smake en bitteliten skje før jeg spiste senlunsj, og nå er det et gigantisk HULL i isen i boksen! Jeg skjønner ikke hvordan det gikk til, altså. Mistenker at fryseren er slem med isen, for den var veeeldig motvillig når den skulle inn dit igjen. Klamret seg til hånden, så jeg bare måtte smake en bitteliten skje til... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...