Gå til innhold

Dream lakris-is

Anbefalte innlegg

Gjest Fikira
Skrevet

Jeg har lett i butikkenes fryser, har til og med lett i min egen, men ikke ett eneste spor av den. =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten leter du i butikker som ikke fører akkurat den isen, eller så er den en salgssuksess uten like hos deg også! Kiwi har sluttet å selge den hos meg, men "alle andre" har den. Løkki mi! :spise:

*og godt at jeg har mange plagg med strikk i livet* :danse:

Skrevet

Enten leter du i butikker som ikke fører akkurat den isen, eller så er den en salgssuksess uten like hos deg også! Kiwi har sluttet å selge den hos meg, men "alle andre" har den. Løkki mi! :spise:

*og godt at jeg har mange plagg med strikk i livet* :danse:

Det var Margareth, som kjøpte den siste... :opplyser:

:lur:

Skrevet

De har maaange på "min" ICA. :hoppe:

Skrevet

Jeg stoler ikke på Rema lengre siden de hadde den og så ble den borte og nå er den tilbake, men min erfaring er at Rimi og Prix har. :Nikke:

Litt overrasket over at Meny ikke har, de som har "alt".

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Har endelig fått smakt denne og ble kjempeskuffet :tristbla: Men kanskje det er like greit,så blir det mer is på dere som liker den :fnise:

Skrevet (endret)

Nå har de faktisk fått den herlige isen på den nærmeste Rema-butikken, den som jeg aldri trodde kom til å få den inn pga de har dårlig utvalg! :danse:

Har endelig fått smakt denne og ble kjempeskuffet :tristbla: Men kanskje det er like greit,så blir det mer is på dere som liker den :fnise:

:Nikke::danse:

Endret av Knøttet
AnonymBruker
Skrevet

Åhhh! Den isen er bare sinnsykt god! Anbefaler alle å lage en solid porsjon klissete brownies til. DET er himmelsk det :biggrin:

Skrevet

Det var Margareth, som kjøpte den siste...

...og jeg sier eder: den som har kjøpt den siste, skal kjøpe den første og den siste etter der igjen. Jeg mener bestemt at det står noe om det i "boka" et sted, og jeg anstrenger meg virkelig for å leve opp til dette. :jepp:

Åhhh! Den isen er bare sinnsykt god!

Ja jeg merker at jeg blir lettere sinnsyk hvis jeg ikke får den isen.

Kan det tyde på at jeg har latt det gå for langt, doktor? :sukk:

P.s. i dag fant jeg en Dream-pinneis i frysedisken.

Isen var smal, med yoghurt-is inni og et trekk av noe saftis-greier med noe som kunne ha vært solbær... Hele manøveren gikk simpelthen så fort at jeg glemte å se etter, men kaldt og avkjølende var det jo. :nigo:

Lakris-is er fremdeles min stoore favoritt! :strix:

Skrevet

Det hender jeg kjører et lite stykke for å få tak i Haagen-Dazs strawberry cheesecake. Verdens beste is. Og der hadde de også fått in Kulinaris lakrisis. Måtte jo smake. Veldig god, men synes faktisk Dream lakrisen er bedre! :Nikke:

• 2 uker senere...
Skrevet

Siden det er Lørdag om to dager...kjøpte jeg lakr-is i dag.

Det er ca fem cm igjen i bunnen av boksen nå. :rodmer:

Skrevet

tydelig at jeg må prøve denne isen. hver gang vi er i sverige og handler mat så MÅ jeg ha lakrisis (puck). heldigvis er isabella med lakrissmak også, men et stort beger.... sukk.... :jepp:

Gjest Borghild
Skrevet

Kjøpte den igår for første gang og guuuud så SINNSSYKT god den var! Nam! Rar farge på den, men utseende skjemmer ingen!

AnonymBruker
Skrevet

Finner den "ingen" steder. :sur: Mistenker at de er utsolgt der jeg sjekker (neste gang skal jeg f... meg sjekke om de har lapp på den, og så følge med når de har varelevering!). VIL.. SMAKE... NÅÅÅ! :grine:

Skrevet (endret)

Koste meg med siste rest i går, jeg. Nå skal jeg greie å holde meg til lørdag. Ja, det er lenge når man er avhengig! :fnise: Har lovet 3åringen å kjøpe "mammais" på lørdag, han er like vill etter isen som jeg. :fnise:

Virker som om isen er populær her, for nå har de den flere og flere steder. :hoppe:

Endret av Knøttet
  • Liker 1
Skrevet

Jada.... Spiste en hel boks i går... Men da var det jaggu flere uker siden sist.

Skrevet

Rar farge på den...

Den er ikke rar, den er exotisk og vakker! ;)

Finner den "ingen" steder.

Det er bare å ta tak i kragen på innkjøpssjefen og KREVE å få kjøpe isen! Kunden har alltid rett, nemlig. :jepp:

Men da var det jaggu flere uker siden sist.

Det kan gå noen uker mellom hver gang jeg kjøper den nå, men da spiser jeg de andre Dream`ene i stedenfor. Avveksling må til! :biggrin:
Gjest stillness
Skrevet

Jeg syns også at lakrisisen var utrolig god på en litt rar måte :)

Tror ikke jeg skal lese denne tråden,da blir det vel til at jeg må ut og kjøpe en boks :is:

Skrevet

Jeg tror at det er for sent, Stillness. *innta hypnotisørpositur* :sjarmor:

Du kjenner at trangen vokser i hver eneste fiber i kroppen: IS - jeg vil ha IS! :spise:

:legrine:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...