Gjest ts Skrevet 15. februar 2011 #1 Skrevet 15. februar 2011 Vi menn får jo sett masse damerumper på TV og film, og det er jo vel og bra Sett i fra en manns ståsted så kan jeg ikke si at jeg har lagt merke til så mye mannerumper på TV eller film, ikke det at jeg klager Men det jeg lurer på er; hvordan ser en sexy mannerumpe ut? Er det en stor rumpe eller liten rumpe? Er den slapp og liten, eller fast og stor? Med eller uten sprett? Hva er det som skal til for at du skal legge merke til en manns rumpe? Har klær noe å si også? Jeg bare lurer...
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2011 #2 Skrevet 15. februar 2011 får håpe at bare hetero-kvinner svarer på dette 1
Gjest HunterLady Skrevet 15. februar 2011 #3 Skrevet 15. februar 2011 Her skulle jeg slengt ut bilde av typen sin rumpe! Det er litt skryt, men han har faktisk en fenomenal rumpe. Er det flotteste på han. Hadde dødd for en slik rumpe selv, haha! Den skal være fast, ikke for stor og ikke for hårete. Den skal ikke strutte så veldig mye, men samtidig ikke være totalt flat. Litt bouncy rumpe er fint, så lenge den ikke blir kvinnelig. Det er TURN OFF! 1
Gjest HunterLady Skrevet 15. februar 2011 #5 Skrevet 15. februar 2011 Hunterlady. Er ikke du mann? Jeg er fullt klar over at enkelte her inne har diverse teorier om meg. Kanskje jeg er tvekjønnet?? Jaja, for all del, kan godt være mann for din del om du ønsker det.
Skorpion_21 Skrevet 15. februar 2011 #6 Skrevet 15. februar 2011 Jeg blir helt skjelven i knærene av dette her.. : http://modest-men.tumblr.com/post/1984031839 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2011 #8 Skrevet 15. februar 2011 Litt spretten, ikke fint når den henger.. noe mange menn har. Og ikke så veldig hårete, da er jeg fornøyd.
Gjest Linda sofie Skrevet 15. februar 2011 #9 Skrevet 15. februar 2011 Spretten og ikke alt for mye hår på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå