Gjest yojo Skrevet 15. februar 2011 #4 Skrevet 15. februar 2011 Hvis de er "styla" litt løse, og ikke stramme, da synes jeg det kan gå...
Xtra_lilje Skrevet 15. februar 2011 #5 Skrevet 15. februar 2011 generelt sett nei, men har sett unntak, som skrevet over her - når de er litt løse og den som går med de har mye hår. Ellers er det forbeholdt barn i mine øyne.
Vera Vinge Skrevet 15. februar 2011 #6 Skrevet 15. februar 2011 Det kommer helt an på, syns jeg, men jeg vil nesten som hovedregel si at jeg ikke liker det noe særlig på voksne damer. Syns det kan se ut som et litt desperat forsøk på å ikke se voksen ut (snakker da helst om damer over 30). Men det kan også gå an hvis det passer eller bryter passende med stilen ellers, evt. også i sporty sammenhenger hvor det sikkert kan være en praktisk frisyre.
Purple Diamond Skrevet 15. februar 2011 #9 Skrevet 15. februar 2011 Så lenge det er fletter er det greit. Men så lenge håret ikke er flettet, syns jeg det er teit :gjeiper:
Fluffe Skrevet 15. februar 2011 #10 Skrevet 15. februar 2011 joda. Men 60år gammle damer med grått hår bør unngå det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå