Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

For meg virker det mest naturlig å sette seg foran, men når jeg snakker med mine venninner og ser på andre virker det som at det er en uskreven regel å sette seg bak. Derfor er jeg litt nysjerrig på hva dere gjør, og hva tror dere taxisjåføren foretrekker?

Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

Alltid bak. OFte har jo sjåføren ting i framsetet og, ville aldri satt meg der. Viss ein er fleire i bilen er det annleis.

Skrevet

Det har vel bare skjedd et par ganger at jeg har reist alene med taxi, men da har jeg satt meg foran, hmm... Virket som at sjåføren bare syntes det var hyggelig, begge gangene tok han initativ til litt småprating og da er det jo mest praktisk at jeg satt ved siden av og ikke baki... På den annen side kan det jo tenkes at han følte han måtte si noe siden jeg satt så nær...

Men blir jo rart å sitte tyst baki baksetet og bare stirre han i nakken også, jeg hadde iallefall syntes det hadde vært ekkelt om det var jeg som var sjåføren...

Skrevet

Setter meg alltid bak. Og har ikke hatt problemer med småpratingen av den grunn. :)

Skrevet

Nå er vel ikke jeg den som tar taxi oftest her i verden, men hvor jeg setter meg varierer litt på dagsform, lengden på turen, hvordan sjåføren hilser når han kommer for å hente osv :)

De to siste gangene jeg har tatt taxi har jeg sittet bak, første gangen fordi det føltes mest naturlig der og da, andre gangen fordi jeg nettopp hadde kommet fra en tredve timer lang reise med stappfulle fly og store folkemengder og derfor ikke ville ha flere mennesker så tett innpå :)

Helt ærlig er det vel opp til deg om du setter deg foran eller bak, og det er opp til den enkelte sjåfør om han eller hun setter pris på det eller ikke (men de kan jo ikke si noe om det da :sjenert: )

Skrevet (endret)

Kommer helt an på humøret mitt. Er ganske pratsjuk av meg til tider,så da setter jeg meg foran. Vil jeg ikke snakke,setter jeg meg bak. Prøver også å se an sjåføren :)

Endret av kulu-kulu
Skrevet

det har jeg faktisk aldri tenkt på.. setter meg alltid foran når jeg tar taxi.. :sukk: håper ikke sjåførene ser på dette som en uting :|

Skrevet

Setter mag alltid bak. Liker at det er litt avstand.

Gjest Mahareth
Skrevet

Setter meg alltid bak, men på høyre side sånn at det er lettere å prate litt med sjåføren, om h*n er interessert.

Skrevet

Setter meg alltid bak.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg setter meg alltid bak, men merkelig nok satte jeg meg alltid foran da jeg bodde i England.

Skrevet

Jeg setter meg alltid bak på høyre side.

• Liker 2
Skrevet

Jeg setter meg alltid bak. Som regel blir det litt småprat, andre ganger ikke.

Skrevet

Når jeg, en sjelden gang tar taxi, setter jeg meg foran. Liker generellt ikke å sitte bak i biler.

Mannen i huset har jobbet/jobber som taxisjåfør og sier at noen setter seg bak, andre foran. For hans del spiller det ingen trille, han prater med nesten hvems om helst.

(selv om han og har sagt at enkelte virker litt "vil-virke-viktig-så-setter-meg-bak":)

Gjest Sommertid
Skrevet

Jeg setter meg alltid forran når jeg atr taxi alene. Føler det blir mest naturlig. Jeg sitter jo alltid forran når jeg sitter på med venner ol. så da føler jeg at det blir rart om jeg skal sette meg bak når det er ledig sete fremme.

Skrevet

Setter meg alltid bak!

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Skulle gjerne hørt en taxisjåføres meninger rundt dette! Hva er normen liksom? Virker som det er veldig hipp som happ!

Skrevet

Det varierer, men setter meg som oftest bak.

Skrevet

Setter meg alltid bak i taxien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...