Gjest EAI Skrevet 14. februar 2011 #1 Skrevet 14. februar 2011 Hei Jeg oppdaget igår kveld at jeg har fått sopp.. det klør noe inn i granskauen mye, og gjør vondt. Er hoven og sår itillegg. Holdt ut til idag å kjøpte Pevaryl på apoteket. Skulle jo ta stikkpillen ikveld, men så har jeg nå fått mensen itillegg.. Etter hva jeg har hørt så er ikke det noen god kombinasjon av flere grunner.. kan for det første ikke starte på sopp kuren enda, eller kan jeg? klarer ikke å bruke tamponger nå siden jeg er så sår, så bruker bind. Og det hele gir jo bare soppen et "gunstig" sted holde seg.. Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? Blør generelt lite under mens, så kanskje jeg kan ta stikkpillen likevel?
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #2 Skrevet 14. februar 2011 det har ingenting å si om du har mensen, så lenge det ikke er mye blødning..! det kan bli litt mer gris.. men heller det enn kløe og svie..
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #3 Skrevet 14. februar 2011 Joda, du kan bruke Pevaryl selv om du har mensen. Det står også i pakningsvedlegget. Helt optimalt er det jo ikke, siden du vil blø ut vagitorien litt fortere enn den normalt ville ha kommet ut. Men bare sett i gang med kuren. Og ikke bruk tampong når du har soppinfeksjon, heller ikke når sårheten er over.
Gjest halebein Skrevet 14. februar 2011 #4 Skrevet 14. februar 2011 bare skyll ut med dusjen "det verste", og ta kuren, og smør deg med kremen etterpå i området rundt skjeden. (dersom du bruker kombinasjonspakning.) Går fort over, så om noen dager er du like fin igjen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå