AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #1 Skrevet 14. februar 2011 Jeg har gått til psykolog det siste halve året etter en voldtekt, ca en gang i uka. Har skjønt det slik at det stort sett ikke skal være noen kontakt mellom timene, men akkurat nå har jeg det ganske tøft pga ekstra belasting med drittbehandling fra nav. Så jeg lurer på: Når er det greit/hvor ille kan kan det før en kan ta kontakt utenom timer? Har ikke time før om en og en halv uke...
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #2 Skrevet 14. februar 2011 Ta kontakt og spør om dere kan sette opp en ekstra time
Personlig12 Skrevet 14. februar 2011 #3 Skrevet 14. februar 2011 Det er ingenting i veien for å ringe å be om en ekstra time
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #4 Skrevet 14. februar 2011 Jeg er sikker på at hun ikke har tid til det. Var så vidt jeg fikk presset inn en time om en og en halv uke...
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #5 Skrevet 14. februar 2011 Men er det vanlig å ha telefonkontakt når ting blir ekstra vanskelig? (TS)
PepsiMax Skrevet 14. februar 2011 #6 Skrevet 14. februar 2011 Du kan jo ringe å spørre om h*n kan ringe deg da det er litt ledig tid. Si at det er tøft nå..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå