Gå til innhold

Anal første gang?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei :) Meg og dama prøvde oss på analsex for første gang i helga. Det var et mer halvhjerta forsøk, og vi fant ut at det kanskje ikke var rette tid eller sted for det.

Derfor lurer jeg på noen ting angående dette siden det muligens snart blir noe av.

For det første, hva er viktig før vi begynner penetreringen? Mye glidemiddel og varme opp med fingrene, eller hva?

Jeg er heller ikke så veldig fan av å få avføring i sengen, så er dusjen et fint alternativ? Blir det mye søl?

Kondom eller ikke kondom? I og med at det mest sannsynlig kommer til å skje i dusjen er det jo mulighet for å vaske seg med en gang, men er det en annen grunn til å bruke kondom?

Vi har vært sammen i 2 år, og hun går på pilla så det er ikke med tanke på kjønnssykdommer.

Og til dere som har prøvd det, både jenter og gutter: Hvordan er det? vil ha begges synspunkt her, er det bra eller er analt galt?

Takker for alle svar :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Det "fine" med kondom er jo at det eventuelle "sølet" kommer på den - som kan kastes etterpå. Første gangen er kanskje best på senga - med god tid, glidemiddel, kos og avslapping - for sistnevnte er alfa omega. Dere kan også kjøpe en sånn krem, anal eaze tror jeg den heter, som "bedøver" litt, noe som er ypperlig dersom hun får litt vondt. Husk - ta det med ro, bruk god tid og kos dere :)

Skrevet

Det "fine" med kondom er jo at det eventuelle "sølet" kommer på den - som kan kastes etterpå. Første gangen er kanskje best på senga - med god tid, glidemiddel, kos og avslapping - for sistnevnte er alfa omega. Dere kan også kjøpe en sånn krem, anal eaze tror jeg den heter, som "bedøver" litt, noe som er ypperlig dersom hun får litt vondt. Husk - ta det med ro, bruk god tid og kos dere :)

Takk for svar :)

Hva syntes du om anal? Er det godt for deg og eller er det bare for fks å være "snill" mot mannen din? :)

Skrevet

Det er best å ha kondom, hvis ikke så kan du få infeksjon i urinrøret.

Ta det rolig og bruke myye glidemiddel. Og for all del, om hun ber deg stoppe, så stopp med en gang! Hvis ikke så kan hun få veldig vondt fordi hun strammer seg.

Senga er det beste alternativet.

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Takk for svar :)

Hva syntes du om anal? Er det godt for deg og eller er det bare for fks å være "snill" mot mannen din? :)

Jeg liker det :sjenert:

Skrevet

Elskeren min hadde lyst å prøve anal med meg, og jeg var ikke helt fremmed for tanken...

Det jeg gjorde var rett og slett "prøve meg frem" på egenhånd først. Prøvde meg med en finger, med litt glidekrem på. Deretter med en liten dildo. Førsøkte å kjenne etter hvordan jeg best slappet av...

Så kom plutselig dagen - det ble mest et spontant valg for anal istendenfor "vanlig" sex - og det var kjempedeilig! Vi gjorde det liggende, med meg på magen og han opp på meg. Jeg hadde vært på toalettet først, og jeg var derfor ikke så redd for avføring i sengen.

Takk, HopelessFear for tipset om kondom for å beskytte mot infeksjoner i urinrøret. Det er godt å huske.

Selve analsexen synes jeg var deilig. Klarte fint å slappe av og nyte det. Det eneste som jeg synes var litt "merkelig" var sæden som kom fra rumpen når jeg gikk på toalettet om kvelden. :fnise:

Gjest HunterLady
Skrevet

Mest behagelig i senga om dere begge skal få noe ut av det.

Kondom kan være veldig lurt første gangen, hovedsakelig for jenta sin del. Mange opplever det som ekkelt etterpå når sølet skal ut og ikke alle er klar over hva som kan forventes etter slik sex (men man lærer jo etterhvert ;) ).

La henne bestemme hvordan oppvarming som trengs. Noen liker fingre, andre liker det ikke, noen trenger mye oppvarming, andre trenger ingenting.

Dere kan forresten bruke håndduk under dere om du er redd for griseri.

Anbefaler jenta di å skylle seg med intimdusj før akten, slik at hun føler seg komfortabel og trygg, og slipper å tenke på avføringsrester.

Skrevet

Mange opplever det som ekkelt etterpå når sølet skal ut og ikke alle er klar over hva som kan forventes etter slik sex (men man lærer jo etterhvert ;) ).

Forresten... tusen takk HunterLady... Setter utrolig pris på at du er så tålmodig og forklarer! Hadde det ikke vært for deg og din utelukkende positive og ærlige omtale av temaet analsex hadde jeg nok kanskje aldri turt å prøve :-) :klemmer:

• Liker 1
Skrevet

Hvis du bruker søkefunksjonen og skriver "analsex" får du svar på alle dine spørsmål og mer til :)

Gjest HunterLady
Skrevet

Forresten... tusen takk HunterLady... Setter utrolig pris på at du er så tålmodig og forklarer! Hadde det ikke vært for deg og din utelukkende positive og ærlige omtale av temaet analsex hadde jeg nok kanskje aldri turt å prøve :-) :klemmer:

Hvis innlegget ikke var sarkastisk (blir litt paranoid her inne siden det er så mange som misliker meg), så bare hyggelig! :rodmer:

Skrevet

Hvis du bruker søkefunksjonen og skriver "analsex" får du svar på alle dine spørsmål og mer til :)

Sorry, er ny her :tristbla:

Gjest SnakeOil
Skrevet

Tror ikke det er spesielt stor risiko for urinveisinfeksjon hos menn i forhold til analsex. (husk at vi har mye lengre urinrør enn dere og er således mye mindre utsatt for infeksjoner sånn sett).

Men kondom beskytter jo for sykdommer generelt......

Usikker på hvor god "glid" du får med gummi (jeg synes det er uhorvelig vanskelig å kjenne etter om det er nok glid med kondom), dessuten har jeg merket at forhuden sin elastisitet, gir mindre friksjon ved inn og ut (pikken beveger seg "inne" i skinnet, istedenfor at man gnir en kondom inn og ut).

Dette ble litt rotete kanskje.

Kjøp en stor dunk med glider på en sex-sjappe eller på nettet, prøv dere frem med andre ting en pikk først, så får hun litt mer feelingen for det.

Om hun går på do et par timer før, burde det gå greit, litt søl bruker jeg ikke å reagere spesielt på (man vet jo hvor man stikker pikken, tross alt), men det er jo greit å ha et håndkle i nærheten.

Skrevet

Ikke ta ho med i dusjen første gang, da klarer hun ikke å slappe av bak i der. Det er alfa omega at hun tør å stole på deg, og klarer å slappe av, ellers får hun det bare vondt. (det er forøvring jævlig vondt de første gangen). Bruk god tid! Og snakk sammen. Om hun sier stopp, så stopper du og står helt rolig, uten å dra den hverken inn eller ut. Jeg syns det er best når jeg sitter / ligger på topp i en veldig rar stilling, for da kan jeg styre når jeg vil gå ned over, og da kan jeg selv stoppe når jeg trenger det. Mange ganger har typen prøvd å være smart å dytta kukken innover når jeg endelig klarer å slappe av (Uten å spenne rumpehullet) men da gjør det så vondt at jeg begynner å grine.

1. god tid

2. god kommunikasjon

3. mye glidemiddel

4. hun må stole på deg og tørre å 'dumme' seg ut.

Gjest Christian
Skrevet

Hei :) Meg og dama prøvde oss på analsex for første gang i helga. Det var et mer halvhjerta forsøk, og vi fant ut at det kanskje ikke var rette tid eller sted for det.

Derfor lurer jeg på noen ting angående dette siden det muligens snart blir noe av.

For det første, hva er viktig før vi begynner penetreringen? Mye glidemiddel og varme opp med fingrene, eller hva?

Jeg er heller ikke så veldig fan av å få avføring i sengen, så er dusjen et fint alternativ? Blir det mye søl?

Kondom eller ikke kondom? I og med at det mest sannsynlig kommer til å skje i dusjen er det jo mulighet for å vaske seg med en gang, men er det en annen grunn til å bruke kondom?

Vi har vært sammen i 2 år, og hun går på pilla så det er ikke med tanke på kjønnssykdommer.

Og til dere som har prøvd det, både jenter og gutter: Hvordan er det? vil ha begges synspunkt her, er det bra eller er analt galt?

Takker for alle svar :)

Hei.

Ta en titt på linkene nedenfor.

http://www.google.no/#hl=no&safe=off&sa=X&ei=Kz9aTbq1BoqAOtyGoPEL&ved=0CBYQBSgA&q=nina+hartley's+guide+to+anal+sex&spell=1&fp=18903dcc67aa855d

Skrevet

mmm.....stusser litt på de som forsøker gang på gang tross at man får så vondt man man vil gråte?

er ikke det et klart tegn på at denne formen for sex ikke passer akkurat denne vedkommende?......

Gjest HunterLady
Skrevet

mmm.....stusser litt på de som forsøker gang på gang tross at man får så vondt man man vil gråte?

er ikke det et klart tegn på at denne formen for sex ikke passer akkurat denne vedkommende?......

Det skjønner ikke jeg heller. Får man så vondt at man begynner å gråte (og ikke liker vond sex generelt), så bør man slutte med det. Det vil bare føre til traumatiske opplevelser som man til slutt får en sperre for.

• Liker 1
Skrevet

Var ikke helt overbevist om at dette var noe for meg første gang jeg prøvde analsex. Men så var det veldig spontant og med et par øl innabords. I etterkant har det bare blitt bedre. Det jeg følte stresset meg aller mest var tanken på hvordan typen ville reagere om det skulle være litt avføringsrester. Er greit å snakke litt om det, bare for å få ting klarert. Og kanskje ta en dusj sammen og vaske hverandre rene og pene først :)

Skrevet

Hvis innlegget ikke var sarkastisk (blir litt paranoid her inne siden det er så mange som misliker meg), så bare hyggelig! :rodmer:

Nei, jeg mente hva jeg skrev :-) Det er liksom ikke noe jeg snakker med mine venninner om, og det er godt å få råd/tips her inne! Setter pris på at du (og flere andre) tar seg tid til å svare oss "grønne". :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...