Gå til innhold

angrer på tatovering

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg tok en tatovering for en stund tilbake, og jeg ble vel aldri helt fornøyd med resultatet. det er en tatovering til minne om en jeg har mistet, jeg angrer ikke egentlig på selve tatoveringen, men den ble ikke helt sånn jeg ville. ønsket en fin feminin tatovering, men syns vel egentlig den ser litt stor og klumpete ut. særlig skriften i tatoveringen er jeg missfornøyd med. det er ikke sånn at jeg alltid tenker på det, og noen ganger kan jeg se på den og synes at den er fin. men andre ganger savner jeg å ha en blekkfri rygg, kunne nesten ønske jeg bare hadde tatt initialene til denne personen et sted isteden for den tatoveringen jeg endte opp med...

har vurdert å fjerne, men vil jo egentlig ha en tatovering til minne også. blir litt vel mye penger å fjerne, for så å ta en ny igjen.. uff.. veldig kjedelig situasjon, særlig siden det var nøye planlagt og ikke noe på impuls.. trodde virkelig ikke det ville bli på denne måten..

vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, men har vel ikke sagt det til noen andre, det er på en måte litt flaut å innrømme.. er det noen flere som føler har det slik?

Videoannonse
Annonse
Gjest Consensio
Skrevet

Angrer på en tattovering ja.

Dumme meg, 17 år, høy som et hus og tøff som et tog...skulle ha DEN tattisen på armen.

Har brukt mange, mange år på å finne den rette tattoveringen til cover up, endelig funnet den så nå handler det om å bruke noen år på å spare penger til den.

(Skal sies at jeg har en god del tattoveringer og angrer kun på den ene)

Skrevet

skjønner.. kjedelig når sånt skjer.. det er jo ikke det at jeg har tatt en tatovering jeg angrer på egentlig, men at den ikke ble så fin som jeg ønsket. synes jo tatoveringer er kjempe fint, om motivet og plasseringen er bra.. på min er det liksom noe som ikke stemmer helt..

TS

Skrevet

Da er det bare å sette igang med laser da.

Neste gang, så anbefaler jeg deg å velge tatoovør med omhu - mye dritt derute.

Skrevet

ja, enig i det.. hun jeg valgte var veldig flink egentlig, så mange bilder med arbeid hun hadde gjort før osv. så virket som hun kunne det hun holdt på med, men alikevel ble ikke min like bra.. tror kanskje hun ikke er så god på skrift, men jeg har bare et par bokstaver, så trodde det skulle gå fint. nå er ikke min direkte stygg, og har fått mange komplimenter for den.. men jeg er liksom ikke 100% fornøyd, og det bør man jo bli med en tatovering!

Gjest Consensio
Skrevet

Hva er det du føler er feil med tattoveringen da?

Er det bare bokstavene? Kan de finpusses på? Har du hørt med en annen tattovør?

Ser mange som tar tattoveringer og som blir kjempeskuffa etter et par måneder, fordi de har trodd at den skal være like "blank og fin" som den var den dagen de tok den :fnise:

Det er kjipt å ikke være 100% fornøyd, men tenk litt på det, prat med forskjellige tattovører og se om det finnes muligheter for å rette på den litt.

Skrevet

er vel mest skriften, som på en måte ødelegger helheten.. jeg tror det blir vanskelig å fikse på siden den er ganske tykk, som jeg syns blir litt feil.. og fikser man på det vil det jo bare bli tykkere.. skriften er også litt skjeiv og fonten litt for grov.. men nå er jeg jo veldig pirkete her da, siden jeg først skal kommentere det som er feil..

fargene er jeg veldig fornøyd med! jeg får nesten tenke litt på hva jeg skal gjøre, blir nok ganske dyrt å fjerne også, for er litt størrelse på den..

Skrevet

Tatoveringer burde nesten hatt 25 års-aldersgrense.

Det er nemlig først i midten av 20-årene at personligheten er ferdig utviklet, så sjansen for at man angrer på en tatovering man har tatt før den tid er rimelig mye høyere :P

• Liker 2
Skrevet

Tatoveringer burde nesten hatt 25 års-aldersgrense.

Det er nemlig først i midten av 20-årene at personligheten er ferdig utviklet, så sjansen for at man angrer på en tatovering man har tatt før den tid er rimelig mye høyere :P

skjønner hva du mener, nå er jeg 23 så er jo ikke langt i fra.. men er ikke selve tatoveringen jeg angrer på som sagt før.. dette er en minnes tatovering for et nært familiemedlem så er som sagt nøye tenkt igjennom, og det er det eneste jeg ville ha tatovert som jeg vet jeg ikke ville angret på.. nå gjør jeg jo det alikevel da.. men det er resultatet som jeg er skuffet over, så dette har nok ikke noe med min personlighet å gjøre..jeg kommer aldri til å endre hva jeg føler for den personen, så er ikke det samme som å ta en delfin fordi det syns jeg var fint når jeg var 17..hvis du skjønner hva jeg mener? det er i hvert fall sånn jeg føler det da.. og har ikke noe i mot delfin tatoveringer heller, om noen som leser dette skulle ha det :P

Skrevet

Hei Ts,

når du sier at tatoveringen er klumpete, mener du da at den stikker litt opp fra huden? Altså, at når du stryker fingeren over den så kjenner du den? Da er det isåfall tatovøren som har satt blekket litt for dypt nedi huden, og akkurat det kan du ikke fikse på (er det tatovører har fortalt meg iallefall).

De tingene du nevner skal nok en flink tatovør klare å fikse på, men du må jo beregne pris som for en helt ny tatovering. Har du forresten tatt "touch up" på den ennå? Hvis ikke, og hvis det var inkludert i prisen du betalte, kan jo den som opprinnelig satte tatoveringen fikse litt på den? Da blir det jo billigere, men jeg skjønner om du ikke vil tilbake til en som allerede har utført arbeid du ikke er 100% fornøyd med.

Men nå vil jeg bare kommentere det du skrev om at skriften er skjev, akkurat dét finnes det ingen garanti for. Som en tatovør sa til meg "vi sitter ikke med passer og linjal under arbeidet" :sjenert:

Men, et spørsmål til bare: var du fornøyd når de la mønsteret på huden, også er det ferdige resultatet du ikke er fornøyd med? Tok det lang tid fra du fikk den satt før du fant ting du var misfornøyd med? Jeg skjønner at det er kjedelig om det skjer, jeg har selv seks stykker, og er heldigvis storveis fornøyd med dem alle :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...