monja Skrevet 26. oktober 2003 #1 Skrevet 26. oktober 2003 http://www.ikea.no/ms/no_NO/aktivitet/nordnorge.html Høres jo ut som et godt tilbud det der da.... :D Noen fra det høye nord som skal være med eller?
Gyda Skrevet 26. oktober 2003 #2 Skrevet 26. oktober 2003 Ja, jøss - men hva med oss som bor i Finnmark?? Det er langt fra f.eks Kirkenes til Tromsø for å få tak i IKEA-flyet... I alle fall lengre enn fra Oslo til Trondheim
Nala Skrevet 26. oktober 2003 #3 Skrevet 26. oktober 2003 Selv skal jeg ikke. Men jeg har venner som drar. Et godt tilbud er det ja - for dem som bor i de aktuelle byene, vel og merke. Greit nok at vi er vant til avstander her oppe, men ja, å ta turen fra f.eks. Kirkenes til Tromsø, og så videre med IKEA-flyet, det blir ikke veldig billig nei. Man kommer seg sikkert en uke til Syden for den prisen
Gjest Tex Skrevet 26. oktober 2003 #4 Skrevet 26. oktober 2003 Det høres kjempekult ut!!! hadde helt klart vært med!!! Men jeg bor bare fem minutter fra nærmeste Ikea, da........
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå