AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #1 Skrevet 14. februar 2011 Jeg spiser for lite, et knekkebrød tl frokost, kanskje ett til lunsj (ost eller fisk som pålegg og paprika, agurk, oliven) Til kveds. det samme. Middag er jeg glad i og spiser helst bare ren fisk, kjøtt med potet/litt ris og grønnsaker. Hvis middagen har 500 kcal har jeg regnet ut at jeg spiser for lite. Noen tips tl mellom-måltider? Er ikke så glad i frukt, men elsker nøtter. Men nøtter er jeg så glad i at jeg kan overspise. Usatede nøtter. Hva ellers kan jeg finne på som mellommat? Tror jeg er på ca 1000 kcal daglig, må ned i vekt, trener 4-5 ganger i uka. Det er i grunnen lavkarbohysteriet som har lært meg å ikke spise brød. Jeg er fortvilet, og ønsker noen råd.
runekki Skrevet 14. februar 2011 #2 Skrevet 14. februar 2011 (endret) . Endret 26. februar 2011 av runekki
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #3 Skrevet 14. februar 2011 ' Ja kanskje jeg skal lage suppe, vet jo at jeg kan lage omtrent alt av mat. Er bevisst på at jeg må få i meg 15oo kcal daglig, men det går ikke når jeg bare spiser knekkebrød.
Frk. Belle Skrevet 14. februar 2011 #4 Skrevet 14. februar 2011 Kanskje du kan prøve å få i deg mer fett? F.eks fet saus (seterrømme, oljedressing el.l) til middagen? Eller avocado? Funker både på knekkebrød og som tilegg til middagen. Tisp til mellomåltid: Youghurt naturell eller cottage cheese med nøtter og evnt.litt frukt Eple med peanøttsmør (en Amerikansk klassiker. Prøv gjerne peanøttsmør uten sukker. jeg kjøper mitt på helsekost)
Sandin Skrevet 16. februar 2011 #5 Skrevet 16. februar 2011 Lag dine egne knekkebrød! Mindre karbo og mer smak! Salat med fetaost er knallgodt, særlig med litt pepper. Grønnsaker med dip?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå