AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #1 Skrevet 13. februar 2011 Da har det skjedd det som ikke skulle skje! Jeg har fått følelser for en som jeg tror ikke er interessert i meg. Han er interessert i kroppen min, men ikke noe mer enn det. Da er det min beste interesse å avslutte kroppslige aktiviteter med han. Men hvordan? Hva og når skal jeg si det? Vi møtes kun for sex og vi er ikke på ringer'n.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #2 Skrevet 13. februar 2011 Si det ikke passer om han spør, og driter i å kontakte ham?
Gjest BettyBoop28 Skrevet 13. februar 2011 #3 Skrevet 13. februar 2011 Da har det skjedd det som ikke skulle skje! Jeg har fått følelser for en som jeg tror ikke er interessert i meg. Han er interessert i kroppen min, men ikke noe mer enn det. Da er det min beste interesse å avslutte kroppslige aktiviteter med han. Men hvordan? Hva og når skal jeg si det? Vi møtes kun for sex og vi er ikke på ringer'n. Vær ærlig og si rett ut hva du føler
Gjest BettyBoop28 Skrevet 13. februar 2011 #5 Skrevet 13. februar 2011 du må slutte å barbere deg under armene. hehe ja.
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2011 #6 Skrevet 14. februar 2011 Neste gang dere har kontakt sier du det som det er. Enkelt og greit. Så får du en mer eller mindre klar tilbakemelding på om det stemmer at han ikke er interessert. Hvis du ikke tør å si at du er interessert, får du finne på en annen grunn til at dere ikke kan ha sex lenger, siden han sikkert kommer til å lure.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå