Gå til innhold

Hva slags type bh bruker du?


AnonymBruker

  

46 stemmer

  1. 1. Hva slags type bh bruker du?

  2. 2. Hvilke cup bruker du?



Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bruker mest push-ups, men tar ut de ekle putene. Har også noen balconettes, synes de gir en fin form til puppene mine. :) Multiway/strapless blir brukt når jeg "må" pga. klær.

Størrelsen varierer fra 60-70 og C-E.

Edit; skrivefeil.

Endret av Zaphireh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

balconette er min favoritt helt klart.Brystene får et nydelig løft og jeg føler selv at de ikke er så bevegelige.

Men bruker også helcup innimellom. Den holder også på plass,men jeg savner "svusjen i løftet" Har H/I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bruker mest push-up siden jeg faktisk får litt kløft da..

multiway og t-shirt bruker jeg bare når jeg må, avhenging av klær selvfølgelig

Min cup er A, og selv om det er veeldig lite passer det til meg, siden jeg er slank og ikke så høy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For tiden bruker jeg kun "our perfect push up bra" fra HM. Den ser ut som en t-shirt bh, men ha et innlegg sydd inni. Den er veldig myk og tilnærmet sømløs. Bruker 75a.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full cup,fra Change vanligvis, ellers så skvalper puppene utfor:( har en kjempegod tshirt bh fra figleaves... må snart fornye den.sliter med å finne bher med riktig passform for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Full cup,fra Change vanligvis, ellers så skvalper puppene utfor:( har en kjempegod tshirt bh fra figleaves... må snart fornye den.sliter med å finne bher med riktig passform for meg.

Skvalper :ler: Herlig ordvalg, for det er sånn det føles :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Jeg sliter kjempe med å finne noen gode BH'er. Jeg bruker 85-90 A, og det er veldig få BH'er som er laget for oss med små pupper og brede brystkasser... Bruker slike ekstra "hemper" bak (ehm, forlengelser?) men det fører jo bare til at stroppene detter av skuldrene hele tiden. Frustrasjon!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest idakaroline

Jeg bruker som oftest push-up i str. 85B. Noen ganger mindre, noen ganger større alt ettersom hvor jeg kjøper bh og hvilket merke det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sverger til Change sine BH-er, spesielt push-upene deres, selv om jeg kanskje ikke egentlig trenger det. Er en 75G :)

Alle som sliter med å finne BH-er som passer, burde ta seg en tur til Change! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sliter kjempe med å finne noen gode BH'er. Jeg bruker 85-90 A, og det er veldig få BH'er som er laget for oss med små pupper og brede brystkasser... Bruker slike ekstra "hemper" bak (ehm, forlengelser?) men det fører jo bare til at stroppene detter av skuldrene hele tiden. Frustrasjon!

Helt enig, må fiske etter stroppen hvert 5 minutt.

Nå bruker jeg seriøst knyting foran med silkebånd. Prøvde det bak på ryggen, men det blir ikke lett å utføre selv. Rett over brystkassa :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Varierer, har en del forskjellig, men sjeldent multiway eller soft (sistenevnte blir vel aldri på nåværende tidspunkt selv om jeg vurderer å skaffe noen nå for hjemmebruk).

Bruker D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...