AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #1 Skrevet 13. februar 2011 Heisann! Satte med meg selv i noen timer faktisk og tenkte over hva disse 5 månendene mine som singel har lært meg, da jeg har hatt det som en berg og dal bane fra jeg ble singel. Det har vært både oppturer og nedturer så langt! Derfor tenkte jeg og dele noen av mine erfaringer og håper kanskje noen der ute kan få noen tips, eller lære noe av mine feil Følgende ting har jeg lært: - De er viktig å ta det rolig og "ta tiden" på en mann dersom man ønsker å bli seriøs. Hoppe i seng alt for tidlig kan være deal breaker!! - Ha sex med en kompiss er aldri bra, da vennskapet aldri blir det samme som det var. - Viser man mye hud og flørter masse, så tiltrekker man bare gutter som vil ha sex. mvh Jente 25
Gjest tronder Skrevet 13. februar 2011 #3 Skrevet 13. februar 2011 Å finne seg ei dame er vanskelig når man selv blir forelska. Virker som kvinner har en "slå av følelser når mannen har blitt forelska" knapp :gjeiper: Så nå har jeg funnet andre mål, og ingen av de innebærer kvinner, skal bli ungkar for resten av livet nå.. Gleder meg stort
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #4 Skrevet 13. februar 2011 Jeg har lært at ingen pisser så langt som "kompisser". Ellers har jeg lært at det finnes mange merkelige dyr i arken. 1
Arctandria Skrevet 14. februar 2011 #5 Skrevet 14. februar 2011 Jeg har lært mest av alt, masse om meg selv livet som singel er igrunnen veldig bra å ikke kaste bort tid på tullinger som ikke fortjener min oppmerksomhet Aldri ha pulevenner da det bare blir til masse følelsesmessig kaos At menn virkelig skal vise at de har substans før jeg gidder involvere meg seriøst vente med sex til etter minimum femte daten Stille strategiske spørsmål til en potensiell fremtidig partner på et tidlig tidspunkt at det er en drøss med mannfolk som vandrer rundt med gifteringen på innerlomma når de er på byen at det er mange utrolig ulykkelige mennesker i parforhold der ute som later som, og jobber hardt for å holde en fasade bestående av den perfekte familien med hund, stasjonsvogn og designmøbler At man er den man vil være At ting ikke behøver å være A4 At om man ikke kan endre menneskene rundt seg, kan man alltid oppsøke nye miljø ............og at det volleyballspillende mattegeniet som var sosialt håpløs på ungdomskolen på underlig vis ble forvandlet til drømmemannen etter fylte 35 2
runekki Skrevet 14. februar 2011 #6 Skrevet 14. februar 2011 (endret) . Endret 26. februar 2011 av runekki
Skorpion_21 Skrevet 14. februar 2011 #7 Skrevet 14. februar 2011 Jeg har vært singel hele livet. Jeg har hatt mine "forhold" som har vart i noen uker, men det er alt. Jeg har ihvertfall blitt veldig selvstendig.
Nuith Skrevet 14. februar 2011 #8 Skrevet 14. februar 2011 I de 2 årene jeg var singel før jeg møtte min nåværende samboer, så lærte jeg faktisk ingenting. Alltid vært selvstendig nok og uavhengig nok til at jeg hadde det likegreit som singel som da jeg var samboer, bare med litt mindre kos og sex... Og nå som jeg har samboer igjen føler jeg ikke at stort har endret seg, sånn foruten all kosen
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #9 Skrevet 14. februar 2011 Har lært at jeg er veldig kosete og savnete. At jeg ønsker altfor mye trygghet - ..men at behovene mine er mer enn som så: Det er en hverdag som er mer spontan. En venninne som trenger meg. Jeg har tid til å møte andre mennesker. Tid til meg selv. Lært mye i denne singeltilværelsen. Negative er at jeg har blitt kaldere med tanke på kjærlighet og kos. Forbinder det med den tryggheten jeg søker, som har ført meg inn på gale kurs 1
Steinar40 Skrevet 14. februar 2011 #11 Skrevet 14. februar 2011 ............og at det volleyballspillende mattegeniet som var sosialt håpløs på ungdomskolen på underlig vis ble forvandlet til drømmemannen etter fylte 35 Med andre ord at du selv har endret deg minst like mye som det han har gjort.
Suzy Skrevet 14. februar 2011 #12 Skrevet 14. februar 2011 Bla, bla, blah Og hva har du lært som singel da Steinar?
Steinar40 Skrevet 14. februar 2011 #13 Skrevet 14. februar 2011 Og hva har du lært som singel da Steinar? At kvinnfolk ikke er som andre folk hehe
Suzy Skrevet 14. februar 2011 #14 Skrevet 14. februar 2011 At kvinnfolk ikke er som andre folk hehe Og hva betyr det?
Steinar40 Skrevet 14. februar 2011 #15 Skrevet 14. februar 2011 Og hva betyr det? Nei, det betyr egentlig ikke så mye annet enn at kvinnfolk og mannfolk ikke akkurat er så veldig like på mange måter.
Suzy Skrevet 14. februar 2011 #16 Skrevet 14. februar 2011 Nei, det betyr egentlig ikke så mye annet enn at kvinnfolk og mannfolk ikke akkurat er så veldig like på mange måter. Akkurat.. og det er det du har lært på 40 år? Jeg er imponert over din livsvisdom
Steinar40 Skrevet 14. februar 2011 #17 Skrevet 14. februar 2011 Akkurat.. og det er det du har lært på 40 år? Jeg er imponert over din livsvisdom Kan sikkert være at jeg har plukket opp et par andre saker og ting på veien også
Gjest KateW Skrevet 14. februar 2011 #18 Skrevet 14. februar 2011 Jeg jobber fælt med å ikke ha erfaringsangst når jeg møter nye mennesker. Og har blitt flinkere til det.
Sign Skrevet 14. februar 2011 #19 Skrevet 14. februar 2011 (endret) Jeg har lært at jeg er et typisk familiemenneske som liker et A4 liv med mor, far og barn. Jeg har lært at en man stoler 110 % på likevel kan svikte. Jeg har lært at ens selvtillit og selvfølelse kan bli rasert på ett øyeblikk. Og jeg har dessverre lært at jeg har vanskeligheter med å stole på en mann igjen. Men jeg har også lært at jeg har styrke og krefter jeg aldri hadde trodd jeg hadde og jeg har lært at jeg klarer meg veldig godt alene. Endret 14. februar 2011 av Sign 1
Gjest Sommertid Skrevet 14. februar 2011 #20 Skrevet 14. februar 2011 Jeg har lært at/å: - jeg klarer meg veldig godt alene - det er utrolig mange useriøse mennesker der ute - det er lett å falle for feil person, men jeg har lært at jeg skal unngå de forelskelsene så godt jeg kan for jeg orker ikke et nytt destruktivt forhold. - ikke ta meg selv så selvhøytidlig. Jeg har et mye mere avslappet forhold til meg selv nå en hva jeg har hatt før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå