Gå til innhold

Kampen mot AnonymBruker

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er den siste tiden blitt tydelig at mange på KG irriterer seg over bruken av AnonymBruker. Det er slitsomt at mange forskjellige personer skriver anonymt i samme tråd fordi det blir uoversiktlig, det er slitsomt å ikke vite hvem du diskuterer med, men mest av alt: Det er feigt å gjemme seg bak AB. Alt dette er greit nok, og jeg har tidvis selv irritert med over bruken av AB fordi folk blir unødvendig frekke og bruker store ord som de sannsynligvis ikke ville brukt under åpent nick. Allikevel begynner jeg å bli mektig lei av at alle opphetede debatter sklir over i en krig mot AB og en diskusjon om hvor feigt og meningsløst det er å bruke denne funksjonen. Kan vi ikke bare være inneforstått med at mange misliker det, men la være å søle til hver eneste nye tråd med mas om hvor slitsom AB er? Jeg synes i alle fall det er minst like slitsomt å måtte lese den kranglen om og om og om igjen når jeg egentlig prøver å følge med i det emnet som egentlig blir diskutert.

Takk, det var min utblåsning :)

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss, har knapt sett et pip om anti-AB siden en viss fyr stakk.

Jaja. Det jeg ikke vet har jeg ikke vondt av :fnise:

Skrevet

Det var mye bedre da man kunne lage et nick uten å være registrert i tråder, ala "gjest -trine"

Skrevet

Forstår ikke hva du snakker om!

For bortsett fra enkelte tråder for flere måneder siden kan jeg ikke erindre å ha sett noen klage på bruken av AnonymBruker.

Skrevet

Anonym bruker er en super funksjon synes jeg, har ikke lagt merke til at det har vært knyttet større problemer rundt dette.

Liker funksjonen godt fordi av og til poster man ting som gjør at man knyttet opp mot nick og ting man har skrevet tidligere kan bli gjenkjent in real life. Det er ikke alltid ønskelig. Er jo en grunn til at man er annonym på nett..

• Liker 1
Skrevet

Det var mye bedre da man kunne lage et nick uten å være registrert i tråder, ala "gjest -trine"

Kan man ikke det nå lenger? Om man ikke er pålogget?

Skrevet

Kan man ikke det nå lenger? Om man ikke er pålogget?

Nei, bare i visse underforum. Husker ikke hvilke. Aktuelt? Og noe.

Skrevet

Nei, bare i visse underforum. Husker ikke hvilke. Aktuelt? Og noe.

Aktuelle saker, Samliv og relasjoner, og Seksualitet. Fler?

Skrevet

Hvis man blir irritert på anonyme brukere er man litt for mange timer på kvinneguiden....

• Liker 2
Skrevet

Det er greit med AB funksjon, men mange bruker det som en unnskyldning til å svære slem uten å bli mislikt som bruker.

• Liker 2
Skrevet

Det er greit med AB funksjon, men mange bruker det som en unnskyldning til å svære slem uten å bli mislikt som bruker.

:jepp:

Greit om det er noe pinlig/sensitivt man skal ta opp, men når det er for å være slem, så blir jeg irritert. Det er jo heller ikke det at disse AB'ene ikke skjønner at de er slemme, det er jo en grunn til at de ikke tør å stå frem som seg selv.

Har man noe å si til noen, (og innlegget ditt ikke inneholder sensitiv informasjon e.l.) så synes jeg virkelig man kan tørre å vise brukernavnet sitt også!

• Liker 3
Skrevet

Jeg er noen ganger anonym bruker, men ikke for å være slem. Har sett andre er det, men det er liksom ikke min stil å mobbe.

Skrevet

Er kun AB når jeg skriver noe andre kan kjenne meg igjen på. Klart, de vennene mine som vet hva jeg gjør og hvem jeg er, vet jo at jeg er her, men at tilfeldige personer jeg såvidt kjenner plutselig skulle kjenne meg igjen er ikke ønskelig. :) Selv om jeg ikke skriver særlig sensitivt. Men kan ikke moderator se IP? For å eventuelt slette schizo-diskusjoner?

Gjest BabyBlue
Skrevet

Synes det er flaut at voksne folk bruker AB funksjonen til å trolle. Hadde det ikke vært for enkeltpersoner hadde jeg ikke hatt problemer med AB : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...