AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #1 Skrevet 13. februar 2011 Jeg vil gjerne tatovere en blomst på meg. Jeg er veldig glad i blomster, syntes de er pene. Forslag til pene/kule blomster som kan funke som tatovering, som ikke alle og enhver har? Som kanskje er litt sjeldent? Ja, jeg vet at fleste mener at tatoveringer skal mene noe. Men jeg vil ta noe som jeg syntes er pent, uten at det nødvendigvis må bety så voldsomt mye for meg. Jeg nermer meg 30 så dette er ikke noe innfall en ungjente har fått. Har lenge vurdert tatovering, og vil gjerne ha en blomst/blomster. Men er så mange forskjellige der ute at det er vanskelig å finne en "perfekt" blomst.
-Vixen- Skrevet 14. februar 2011 #2 Skrevet 14. februar 2011 (endret) Finn deg ei blomsterbok/planteleksikon å bla litt i, evt finner du mye fint ved å ta bildesøk på google med "exotic flowers", "rare flowers" eller "beautyful flowers" også Endret 14. februar 2011 av -Vixen-
Gjest Belle Gunnes Skrevet 14. februar 2011 #3 Skrevet 14. februar 2011 Lotusblomsten er jo veldig vakker. Mye brukt som tattovering, men det er også fordi den har en fin betydning (opp fra gjørma for så å bli en vakker blomst) Kirsebærblomstene er også veldig fine. Jaiks nå husker jeg brått ikke hva de betydde, men googleitdotcom og du finner svaret.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå