Gå til innhold

Legg ned dosetet!

Fremhevede innlegg

Gjest ThatWoodcut
Skrevet

Jeg jobber på bensinstasjon, og en av oppgavene mine er å holde doen ren. Og det er mange ekle mennesker innom.

Ingen, absolutt ingen, av mennene legger ned dosetet. De tok det opp, da klarer de å ta det ned igjen!

Skylle ned? Naah, det kan neste person gjøre.

Kaste papiret i søppelkassen som er så godt som tom? Neida, de bare slenger det fra seg på gulvet så jeg kan bruke dagen min på å plukke opp ekkelt vått papir fra gulvet.

Hmpf, bare litt irritert :kjefte:

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utrolig hvor dårlig folkeskikk noen mennesker har. Prøver alltid å unngå å gå på offentlige toaletter.

• Liker 5
Gjest Canis lupus
Skrevet

Jeg jobber med 10 mannfolk og er eneste dama. Du kan tro jeg har det gøy med å dra ned pisset til andre og tørke vekk fra do-skåla hver gang jeg skal tisse.

Menn tror av en eller annen grunn at det er greit å droppe å trekke opp etter seg så lenge de ikke tørket seg. :roll:

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Noen folk er bare generelt griser. Jobbet i et større firma med høyt utdannede mennesker i dress og drakt. Og doene der så rett og slett jævlige ut. Det var noen enkeltmennesker, som utpekte seg og flere nekta å gå på doen etter de. Voksne oppegående mennesker, som driter, lar være å tørke seg og å trekke ned, og går ut uten å vaske seg. Kvalmt. Der fløt det med papir og doene var fulle av drit. Dokost?? Hva er det?? Søplebøtte? Åneiii åpningen er jo så alt for liten til at jeg kan treffe den...

:kjefte:

• Liker 2
Skrevet

Du er stor jente, du klarer å legge ned setet selv.

Enig i resten.

• Liker 3
Skrevet

Jeg jobber på bensinstasjon, og en av oppgavene mine er å holde doen ren. Og det er mange ekle mennesker innom.

Ingen, absolutt ingen, av mennene legger ned dosetet. De tok det opp, da klarer de å ta det ned igjen!

Skylle ned? Naah, det kan neste person gjøre.

Kaste papiret i søppelkassen som er så godt som tom? Neida, de bare slenger det fra seg på gulvet så jeg kan bruke dagen min på å plukke opp ekkelt vått papir fra gulvet.

Hmpf, bare litt irritert :kjefte:

Hadde sikkert vært greit om det hadde vært montert pissoar.

Gjest ThatWoodcut
Skrevet

Å, ekkelt!

Jeg har så lyst til å henge opp et skilt med disse enkle folkeskikkreglene, men sjefen min mener kundene kan bli sure :sjenert:

Gjest ThatWoodcut
Skrevet

Du er stor jente, du klarer å legge ned setet selv.

Enig i resten.

De er voksne menn, de klarer å legge ned setet de også.

• Liker 5
Gjest Elfrida
Skrevet

På sånne doer syns jeg faktisk det er ok at setet står oppe. Da vet jeg i hvert fall at personen før meg ikke har tisset på ringen.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har aldri skjønt hvorfor menn skal legge ned setet for meg. Jeg løfter det ikke opp for dem :klo:

• Liker 5
Skrevet

Synes det er feil å påpeke at ALLE menn er slik. Jeg er mann selv og hater det når voksne folk ikke klarer å skylle ned, eller at det ligger masse bæsj i doen.

Synes det er merkelig at folk ikke forstår at renslighet er viktig. Spesielt på offentlige toaletter.

• Liker 1
Gjest Applecore
Skrevet

Jeg har aldri skjønt hvorfor menn skal legge ned setet for meg. Jeg løfter det ikke opp for dem :klo:

Hahaha, enig :ler:

Gjest ThatWoodcut
Skrevet

Jeg tenker at neste person skal slippe å ta i ett dosete "alle" har brukt. Selv om det smerter meg å innrømme så rekker jeg dessverre ikke å vaske hele doen mellom hver kunde. Menn som tar det opp har i hvert fall nytte av det.

Og jeg mener ikke at alle menn gjør. Jeg sier bare at alle menn som har brukt doen på stasjonen lar setet bli oppe:)

Skrevet

Å, ekkelt!

Jeg har så lyst til å henge opp et skilt med disse enkle folkeskikkreglene, men sjefen min mener kundene kan bli sure :sjenert:

Jeg vil tro de fleste kundene setter pris på at det er rent der, de færreste liker å kommer etter grisene!

• Liker 1
Skrevet

Damer sitter både når de tisser og når de bæsjer. Menn sitter når de bæsjer og står når de tisser (noen menn sitter når de tisser også). Altså vil de fleste tilfeller kreve at doringen er nede. Så ja, det er faktisk mer logisk for menn å legge ned doringen enn at damene skal ta den opp. Enkel logikk, men akk så vanskelig å skjønne for mange.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg hater å tisse på offentlige toaletter. Det er så nasty! Noen offentlige toaletter er jo litt rene men noen ser virkelig ikke ut! Sikkelig ekle.

Skrevet

Damer sitter både når de tisser og når de bæsjer. Menn sitter når de bæsjer og står når de tisser (noen menn sitter når de tisser også). Altså vil de fleste tilfeller kreve at doringen er nede. Så ja, det er faktisk mer logisk for menn å legge ned doringen enn at damene skal ta den opp. Enkel logikk, men akk så vanskelig å skjønne for mange.

Så kan vi ta frekvensanalyse av kjønn og aktivitet på et bensinstasjontoalett, mistenker at tissende menn er i flertall, gitt de store forskjellene i gjennomsnittlig kjørelengde for menn og kvinner.

• Liker 1
Skrevet

Alt var så meget bedre før.

Da hadde vi hverken bensinstasjoner, doseter eller dopapir :popcorn:

Skrevet

Dasslokket skal ned av den enkle grunn: All dritten som havner ned i dassen spruter rundt når du trekker opp.

Så hjemme er det sikkert mange med bæsj på tannbørsten sin. Deilig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...