Gå til innhold

Orgasme, får jeg det til?

Fremhevede innlegg

Gjest Trådstarter
Skrevet

Jeg er en jente i 20-årene som aldri har klart å oppnå orgasme med partner. Sex har alltid vært fantasisk godt likevel, men jeg har selvfølgelig ønsket at jeg klarte å få orgasme, både for min egen og partners del. Tenkte jeg skulle øve meg på dette, så jeg gikk til innkjøp av en vibrator. Det har vært en veldig positiv opplevelse, og jeg har lært meg hvordan jeg skal bruke den for å på best mulig måte tilfredstille meg selv. Klimaks med vibratoren er når jeg opplever at underkroppen begynner å skjelve, og etter en stund kommer en slags varm, prikkende følelse (egentlig helt umulig å forklare) som sprer seg fra underlivet og nedover i beina, samtidig som jeg får ukontrollerte rykninger (?) i skjeden. Dette er utrolig deilig, og jeg tenker at det er jo nødt til å være en slags orgasme. Men det varer jo kanskje bare 30-60 sekunder, og jeg føler ingen trang til å skrike eller noe sånt. Har alltid sett for meg at orgasme for kvinner varer over flere minutter og at man ikke klarer å la være å skrike ut?

Utrolig pinlig spørsmål, men jeg er litt "fersk" på dette her, og lurer veldig på hva jeg kan forvente meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min orgasme varer ikke noe lengre enn det du antyder (selv om det er vanskelig å bedømme tid når det pågår). Flere minutter er det definitivt ikke.

Jeg kan også helt fint ha orgasme uten å ytre så mye som en lyd, men det er da jeg får dem alene. Sammen med partner klarer jeg ikke å være stille, og jeg vet ikke hvorfor det er slik.

Du har nok orgasme så lenge rykningene er ukontrollerte, og du ikke klarer å stoppe dem, eller styre dem selv om du prøver. Den prikkingen skjønner jeg også hva du mener med, selv om ikke jeg heller klarer å beskrive det riktig. Ordene finnes liksom ikke :)

Lek med deg selv videre, bli kjent med deg selv. Så får du nok til slutt orgasme sammen med partneren din også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...