Gjest Purple Haze Skrevet 9. desember 2011 #401 Del Skrevet 9. desember 2011 God morgen Kos deg på fridagen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 9. desember 2011 Forfatter #402 Del Skrevet 9. desember 2011 God morgen selv PH. Ha en fin dag på jobb. Det snør- det snør- tideli bom .. Snødde og blåste noe heftig i går kveld. Blåser fortsatt. Tipper det har kommet 10 cm eller så. Nå skal jeg kose litt kaffekopp og så må jeg fylle på litt med meiseboller til pippippene før jeg stikker på julehandel. Vurderer trommesett til yngste nevøen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 9. desember 2011 #403 Del Skrevet 9. desember 2011 Da blir nok foreldrene til nevøen veldig glade! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 9. desember 2011 Forfatter #404 Del Skrevet 9. desember 2011 Da blir nok foreldrene til nevøen veldig glade! Nei da. Det var faktisk svigerinden min som kom opp med ideèn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 9. desember 2011 #405 Del Skrevet 9. desember 2011 Da er det jo greit Husker da mine gutter var små. Da pleide broren min å kjøpe all slags bråkeleker i gave til dem. Det tok fort slutt da jeg kjøpte trommesett til datteren hans. Hevnen er søt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 10. desember 2011 Forfatter #406 Del Skrevet 10. desember 2011 Smågjespete. Trenger mer kaffe. Den ryggvondten jeg fikk på fotball på mandag er tilbake. Skikkelig plagsomt. Lugger til i korsryggen for den minste bevegelse. Blir det ikke bedre i løpet av noen få dager så tror jeg det blir kiropraktor neste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 10. desember 2011 #407 Del Skrevet 10. desember 2011 Mårnings Håper lørdagen blir fin på gærne sida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. desember 2011 #408 Del Skrevet 10. desember 2011 God morgen! Høres ut som kiropraktor kan være en god idè ja. God bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 11. desember 2011 Forfatter #409 Del Skrevet 11. desember 2011 Uforskammet tidlig våken på en søndag. Det ble en svært rolig lørdag. Bortsett fra en kaffekopp borte hos en av kompisene så satt jeg hjemme og pleiet ryggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. desember 2011 #410 Del Skrevet 11. desember 2011 God morgen. Tar en hos deg jeg. Det er så koselig med litt selskap sånn tidlig på søndagen. Du får stelle pent med ryggen din i dag også, så kanskje du blir kvitt idrettskaden din snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 11. desember 2011 Forfatter #411 Del Skrevet 11. desember 2011 Morgen Sauen Skal prøve å få gjennomført litt lett trening i dag, med en del strekk og tøy. Litt flaks så løsner det i ryggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. desember 2011 #412 Del Skrevet 11. desember 2011 Det høres ut som en god plan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 11. desember 2011 #413 Del Skrevet 11. desember 2011 Mårnings God bedring med ryggen! Ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 13. desember 2011 Forfatter #414 Del Skrevet 13. desember 2011 Tung personalsak i dag. De to neste dagene er det svært mye å gjøre. Glad jeg har fri på fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 13. desember 2011 #415 Del Skrevet 13. desember 2011 Personalsaker er tøffe. Håper du greier å løse det på en god måte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 14. desember 2011 Forfatter #416 Del Skrevet 14. desember 2011 Personalsaker er tøffe. Håper du greier å løse det på en god måte! Vi får se. Tung sak som nok må gjennom noen tunge trinn før det blir en løsning. Jeg har i alle fall kommet inn i saken og begynt å vende den bort fra personkonflikt og over mot å løse de bakenforliggende problemene. Får det nok til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 14. desember 2011 Forfatter #417 Del Skrevet 14. desember 2011 Hmmm.... Et triks man kan ha som mann når man MÅ støvsuge er å ta av munnstykket. Da ser røret på støvsugeren mye mer ut som en Gønner For ekstra innlevelse kunne man sikkert se Alien II først og deretter gå på jakt etter hybelkaniner.... Hybelkaniner er en noe vel feilaktig artsbeskrivelse for tiden. Vi snakker nok mer om hybelulv. Uansett så fikk jeg drept skapningene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #418 Del Skrevet 15. desember 2011 Skikkelig trøtt og giddesløs for tiden. Mørkt når jeg står opp og mørkt når jeg går fra jobb. Bare lyst å ligge i sofan og slumre. Glad sola snur om en uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 15. desember 2011 #419 Del Skrevet 15. desember 2011 Tror mange sliter med trøtthet på denne tida av året. Vi får vel rett og slett for lite dagslys. Skulle vært bjørn om vinteren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #420 Del Skrevet 15. desember 2011 Tror mange sliter med trøtthet på denne tida av året. Vi får vel rett og slett for lite dagslys. Skulle vært bjørn om vinteren! Skulle ikke forundret meg om en DNA-test avslørte at jeg har litt bjørnegener. Jeg er i alle fall helt klart et sommermenneske. Sitter og ser bilder fra sommeren på storskjerm nå. Bare drømmer meg bort til sol og varme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå