Spiralis Skrevet 7. oktober 2015 Forfatter #2001 Del Skrevet 7. oktober 2015 Har vært og hentet den nye TV-benken, men orker ikke å starte med monteringa i kveld. Denne uka har ellers vært grå .. Litt småtrøtt, litt smålei og litt energiløs.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 9. oktober 2015 Forfatter #2002 Del Skrevet 9. oktober 2015 Heeeelg! Noen ganger kommer den ikke fort nok. ... Så derfor tok jeg fri litt før.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 10. oktober 2015 Forfatter #2003 Del Skrevet 10. oktober 2015 Jeg har to åpnede pakker med deler som skal skrus sammen til TV-benk, men egentlig ikke lyst til å gjøre det nå. Lyst å utsette det til i morgen. .. men nå er jo pakkene åpnet, papp, isopor og deler ligger strødd i stua, så jeg får bare bli ferdig med det. .... om litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 11. oktober 2015 Forfatter #2004 Del Skrevet 11. oktober 2015 Skal sette syklene inn i sykkelboden for året. Skal demontere terrassebordet for å bære det i kjelleren. Grillen skal også inn. .. rake løv.. Ganske høstlige aktiviteter med andre ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. oktober 2015 #2005 Del Skrevet 11. oktober 2015 (endret) God morgen. Det er høst nå ja... Skikkelig høst... Jeg liker egentlig høsten jeg. Det er en fin tid når man kan krype inn om kveldene, tenne lys og kose seg med tv, bøker og håndarbeid. Hadde det bare ikke vært en vinter i vente etterpå... Endret 11. oktober 2015 av Sauen Shaun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 11. oktober 2015 Forfatter #2006 Del Skrevet 11. oktober 2015 God morgen. Det er høst nå ja... Skikkelig høst... Jeg liker egentlig høsten jeg. Det er en fin tid når man kan krype inn om kveldene, tenne lys og kose seg med tv, bøker og håndarbeid. Hadde det bare ikke vært en vinter i vente etterpå... Hei Sauen Jo, det er faktisk en fin høst så langt. Eneste som er synd er at det blir så sabla tidlig mørkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter #2007 Del Skrevet 12. oktober 2015 Har slitt med ømme akilles-sener etter trening deler av høsten. Spesielt den venstre. Nå tror jeg at jeg skal endre treningsaktiviteter, bli mer nøye med å strekke ut og jeg teste ut andre joggesko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 13. oktober 2015 Forfatter #2008 Del Skrevet 13. oktober 2015 En kald og klar høstkveld. Skulle ikke forundre meg om det blir minusgrader i natt. Landskamp og og romaskin i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 14. oktober 2015 Forfatter #2009 Del Skrevet 14. oktober 2015 Har googla litt om vond akilles og det er ikke oppløftende. Tror jeg må få snakka med en fagperson. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 16. oktober 2015 Forfatter #2010 Del Skrevet 16. oktober 2015 Lever i passivitetens tegn. Får ikke løpe .. .og vaffal ikke i oppoverbakker....og skal gjøre en akillesøvelse som kun belaster akillesen i en retning. ..........Lenge! Fi** kjerri**`s brenn heite H******........ Men romaskinen kan vistnok gå bra.....så lenge jeg ikke overdriver. ... får gå på konsert og drekke øl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter #2011 Del Skrevet 18. oktober 2015 Har vært i Oslo på bursdagsfeiring. Bursdagsbarnet virket storfornøyd med tilværelsen og ingen ting er bedre enn det. Det var heldigvis begrenset trafikk ut av byen, så det gikk radig hjemmover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 19. oktober 2015 Forfatter #2012 Del Skrevet 19. oktober 2015 Jobbet overtid i kveld, så det ble lite igjen av kvelden. Litt trening, litt mat, senga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 20. oktober 2015 #2013 Del Skrevet 20. oktober 2015 Bare innom og klemmer litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 20. oktober 2015 Forfatter #2014 Del Skrevet 20. oktober 2015 Bare innom og klemmer litt... Klem til Suen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 20. oktober 2015 Forfatter #2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Mye opptatt denne uka. Torsdag ser ut som en grei kveld, men ellers er det mye småplukk som stjeler tiden. Nå sitter jeg og venter på firmaet som skal sjekke brannanlegget. Bruker ventetiden på legge ut noe gamle greier på Finn, bestille dekkhotell og så står det en lammestek i ovnen. Får se hva annet plukk jeg får gjennomført mens jeg venter.... Jeg har egentlig svært godt av å vente, for jeg blir så rastløs og lei at jeg setter i gang med ting jeg ellers utsetter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 21. oktober 2015 Forfatter #2016 Del Skrevet 21. oktober 2015 Vært på et møte mye av kvelden. Nå har jeg fått trent litt, spist og nå kjenner jeg meg passe trøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter #2017 Del Skrevet 22. oktober 2015 Beina på bordet. Får en kompis på besøk i morgen og skal på konsert. Hopper over fotballpub i kveld. Vil ha litt sløvetid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 23. oktober 2015 Forfatter #2018 Del Skrevet 23. oktober 2015 Har tatt helg og det er faktisk helt nydelig å sitte på terrassen. Riktig nok i jakke, men sola er mild og behagelig. Innvilger meg en terrassepils i sola mens jeg venter på at besøket skal komme. Utepils i slutten av oktober er ikke forventet, så jeg har stuet unna alt av hagemøbler for lenge siden. Har satt ut en spisestol og et lite klappbord, for anledningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter #2019 Del Skrevet 27. oktober 2015 Har bestilt meg time hos barberer til i morgen. Det har åpnet en ny herrefrisør og barberer i byen som jeg vil teste. Skal ha både hårklipp og barbering så da blir jeg grundig dulla med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 28. oktober 2015 Forfatter #2020 Del Skrevet 28. oktober 2015 Satt nesten en time i stolen hos barbereren, men det var inkludert klipp. Mange runder med skum, dampende håndklær og diverse remedier. Vel verd pengene og mye rimeligere enn antatt... og jeg har sett Doktor Proktor`s tidsbadekar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå