Karry Skrevet 13. februar 2011 #1 Skrevet 13. februar 2011 Pg aen hudinfeksjon gå jeg på en lengre antibiotikakur som, middelet heter Tetralysal. Har gått på dette nå i to uker, og skal totalt gå på det i to måneder. Jeg trener en god del, går mye på ski. Men nå føler jeg både ift trening og ellers en helt annen form for "tunghet" som jeg funderer på om har sammenheng med denne kuren? Kjenner at jeg ganske enkelt ikke klarer å gi det samme i skisporet, har ikke energien rett og slett. Noen erfaringer?
Gjest Mann28 Skrevet 13. februar 2011 #2 Skrevet 13. februar 2011 Pg aen hudinfeksjon gå jeg på en lengre antibiotikakur som, middelet heter Tetralysal. Har gått på dette nå i to uker, og skal totalt gå på det i to måneder. Jeg trener en god del, går mye på ski. Men nå føler jeg både ift trening og ellers en helt annen form for "tunghet" som jeg funderer på om har sammenheng med denne kuren? Kjenner at jeg ganske enkelt ikke klarer å gi det samme i skisporet, har ikke energien rett og slett. Noen erfaringer? Tok antibiotika pga infeksjon tidligere i vinter, og ble helt utmattet og ingen energi. Det er fordi den jobber hardt i kroppen mot infeksjonen, og det gjør deg sliten.
Gjest Applecore Skrevet 13. februar 2011 #3 Skrevet 13. februar 2011 Jeg gikk på en heftig antibiotikakur for noen år siden, og jeg ble kjempesliten og kvalm når jeg tok dem. Løste det med å ta dem rett etter middag (å ha mat i magen reduserte kvalmen litt), også la jeg meg nedpå en time eller to. Da slapp jeg unna det verste ubehaget.
Gjest Karry Skrevet 13. februar 2011 #4 Skrevet 13. februar 2011 Tusen takk for svar! Er i tillegg alenemor og følte meg med ett komplett utilstrekkelig! Men da virker det iallfall ikke helt urimelig at det kan ha sammenheng med antibiotikaen, og jeg bør antakelig passe ekstra på å få nok hvile. Jeg blir heldigvis ikke kvalm eller dårlig på andre måter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå