Gå til innhold

Karaoke


Gjest anonym

Er karaoke kult?  

  1. 1. Er karaoke kult?

    • JA!!
      15
    • NEI!!
      9
    • Jeg tør aldri å synge....
      3


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For meg som sanger eller pådriver er det ikke så kult, liker det ikke noe særlig selv. Men man kan få noen rare/kule og litt humoristiske opplevelser om man ser kinesere synge, for eksempel. De klarer jo ikke å uttrykke bokstaven L og (T) i ord...."Norring gånna sav my råf får you..."

:hoho:

Ler meg skakk hver gang - så karaoke KAN være kult det?

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karaoke ser jo morsomt ut da, men jeg har aldri prøvd det selv..... :digge: Har liksom aldri vært anledning til det, men får jeg muligheten er jeg jammen ikke fremmed for den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

karaoke er kjempegøy, jeg var på julebord i går og sang av full hals!! Og jeg som har ligget her sjuk i fjorten dager uten stemme..... :ler:

Men det er så morsomt, og mest sannsynlig den eneste gangen i livet jeg og sambis og en karaokemaskin er på samme sted......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

har sunget karaoke flere ganger og når je tenker meg om så har jeg faktisk aldri vært brisen de gangene.. den ene gangen jeg har hatt mest innabords, var det 2 øl.. :-? heheh!!! jøss.. tøffere enn jeg trodde kanskje? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madam Felle

Det er gøy, for der kan hvem som helst syne med den stemmen de har. Det som er synd er på enkelte steder der de helst tar opp de som kan synge fint, for da er faktisk litt av vitsen borte. Ikke det at de ikke skal få synge, men jeg blir fort lei om det de flinke er oppe 10 ganger hver, og de som er mindre flink 1-2 ganger. da kunne jeg heller ha gått et annet sted for å høre på cd eller noe.

Det som er gøy er folk som en ser har det gøy, og som ikke bryr seg om hvordan de ser ut eller høres ut :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sunget karaoke ved 3 anledninger. 2 ganger på velforeningsfest der ingen var særlig edru. Det var sikkert vakkert. Den tredje gangen var på personaltur med Englandsbåten; de 12 kollegene mine som var med på tur maste meg opp på scenen, sjefen min kjøpte drink til meg for å drikke meg til mot, og i det hele tatt: de ga seg ikke før jeg sang! Fikk faktisk masse skryt etterpå, og karaokeverten ba til og med publikum om en ekstra applaus for sangen min! :oops: Jeg "ga alt" og levde meg skikkelig inn i det, og det var faktisk utrolig gøy! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har karaokeanlegg til dvdspilleren vår vi...

Morsomt på fester og sånn...Men kun til hjemmebruk...INGEN får se meg synge på karaokebar...!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har karaokeanlegg til dvdspilleren vår vi...

Morsomt på fester og sånn...Men kun til hjemmebruk...INGEN får se meg synge på karaokebar...!!!

Vips hadde Tex en ny ting å sette påjuleønskelista si.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...