AnonymBruker Skrevet 12. februar 2011 #1 Skrevet 12. februar 2011 Hva tenker du om du sitter og aner bare fred og ro, plutselig blir du overveldet av at en dame går forbi deg på bussen med røykelukt blandet med pafyme noe billig ala vita. Klikker du da?
Beauté Skrevet 12. februar 2011 #3 Skrevet 12. februar 2011 Jeg har en jente på 11 som kommenterer hver gang vi passerer en røyker. Jeg blir kvalm og kommer meg vekk fortest mulig.
CafeLatte Skrevet 12. februar 2011 #5 Skrevet 12. februar 2011 (endret) Jeg hadde krevd at denne dama skulle gå av bussen, det finnes da grenser for alt man skal tåle. Endret 12. februar 2011 av CafeLatte
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2011 #6 Skrevet 12. februar 2011 Jeg har en jente på 11 som kommenterer hver gang vi passerer en røyker. Jeg blir kvalm og kommer meg vekk fortest mulig. Å, stakkarsdeien da! Som blir utsatt for røyklukt i ny og ne....
Gjest Illiya Skrevet 12. februar 2011 #7 Skrevet 12. februar 2011 Hva tenker du om du sitter og aner bare fred og ro, plutselig blir du overveldet av at en dame går forbi deg på bussen med røykelukt blandet med pafyme noe billig ala vita. Klikker du da? Nei, jeg lar meg ikke akkurat overvelde av noe sånt småtteri. Tåler man ingenting nå for tida???
Gjest gurimalla Skrevet 12. februar 2011 #8 Skrevet 12. februar 2011 Ja, da klikker jeg helt - gjør ikke alle det...
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2011 #9 Skrevet 12. februar 2011 Tenker at hun sikkert nettopp har tatt seg en blås. ..og det er jo ikke noe å klikke for. Så lenge røykingen foregår i lovlige former.
Gjest Airi Skrevet 12. februar 2011 #10 Skrevet 12. februar 2011 Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har klikka i vinkel og kastet røykere av bussen. Ærlig talt, i Norge i 2011 vet vi alle at røyking er usunt. De som røyker likevel fortjener ikke å dikkes og dulles med. Usj, de burde holde seg hjemme med sigarettene og de gule neglene sine, og latt oss andre slippe å måtte forholde oss til dem. ...
Beauté Skrevet 12. februar 2011 #11 Skrevet 12. februar 2011 (endret) Å, stakkarsdeien da! Som blir utsatt for røyklukt i ny og ne.... Noen ting gjør at vi blir kvalme. Røyk er en av de tingene. Har selv røykt i nærmere 20 år og forstår ikke hvordan jeg ikke kunne lukte "jævelskapen" da jeg røykte. Nå er det intenst og grusomt. Bare jeg passerer en røyker så må jeg gå vekk. Endret 12. februar 2011 av Beauté 1
Anaconda Skrevet 12. februar 2011 #12 Skrevet 12. februar 2011 (endret) Klikker i vinkel!! Endret 12. februar 2011 av Anaconda
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå