Knøttet Skrevet 12. februar 2011 #1 Skrevet 12. februar 2011 Jeg lider av tannlegeskrekk, og på mandag skal jeg til tannlegen. Jeg spurte tannlegen, og han sa at jeg kunne ta Vival før jeg skal dit. Jeg har 5mg tabletter, og lurer på om det er skadelig å ta to. Tidligere har jeg tatt én tablett, men føler ikke det har hjulpet noe særlig. På boksen står det at man kan ta 1 tablett 1-3 ganger daglig mot angstanfall, og 2 tabletter mot søvnløshet. Legen min skrev at jeg skulle ta 1 tablett før påkjenning, men er det noen som har erfaring? Er det skadelig? Blir jeg veldig omtåket? Som sagt har jeg lite merkbar effekt av 1 tablett, ikke noe sløvere eller omtåket, som jeg selv merker iallfall.
Supramundane Skrevet 12. februar 2011 #2 Skrevet 12. februar 2011 Kjære Ts Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege. Vennlig hilsen Supramundane, mod
Fremhevede innlegg