Gjest Starya Skrevet 26. oktober 2003 #1 Skrevet 26. oktober 2003 Fikk meg brenner i dag, og har naturlig nok prøvd meg litt. Har uten problemer brent mapper med musikk, bilder, og en film. Så var det på tide å prøve å brenne en lyd-cd. Valgte audio CD, et knippe sanger, og satte brennehastighet på 4 fordi jeg mener å ha lest i en annen tråd at det er lurest for lyd cd. Da den var ferdig prøvde jeg å pakke den i cd-spilleren, men fikk opp "error". Pakket den så i cd-romen, men der lagde den en snodig lyd (gummidekk på våt asfalt??!), og det ble ikke registrert at det var cd i spilleren. Nå vil jeg gjerne ha gode råd, gitt...
Gjest Lea Skrevet 26. oktober 2003 #2 Skrevet 26. oktober 2003 Jeg brenner alltid musikk-CD-ene som vanlige datafiler, jeg. Fungerer veldig bra. Aner ikke hva problemet kan være, desverre.
Gjest Starya Skrevet 26. oktober 2003 #3 Skrevet 26. oktober 2003 Joda, men av og til vil man jo spille noe på den gode gamle spilleren.
Gjest Lea Skrevet 26. oktober 2003 #4 Skrevet 26. oktober 2003 Jeg spiller disse CD-ene i bilen, på PS2-maskinen og i det vanlige stereoanlegget mitt. Har aldri vært noe problem...
Gjest Anonymous Skrevet 26. oktober 2003 #5 Skrevet 26. oktober 2003 Pakket den så i cd-romen' date=' men der lagde den en snodig lyd (gummidekk på våt asfalt??!), og det ble ikke registrert at det var cd i spilleren. [/quote'] Du skal ikke se bort fra at du har kjøpt deg en sommerdekk-brenner. Gå på elkjøp og spørr om de har en vinterdekkbrenner. Det er jo snart vinter...
Rapitap Skrevet 26. oktober 2003 #6 Skrevet 26. oktober 2003 Hmm....men etter du var ferdig gjorde du dette: "Close Session"? Det må man nesten gjøre etter lyd-filer.....
Gjest Starya Skrevet 26. oktober 2003 #7 Skrevet 26. oktober 2003 Gudene vet. Før gjøre et nytt forsøk. Går med en del cd-plater i oppstarten, ja...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå