Gå til innhold

Hva pokker?? (brenne cd)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fikk meg brenner i dag, og har naturlig nok prøvd meg litt. Har uten problemer brent mapper med musikk, bilder, og en film. Så var det på tide å prøve å brenne en lyd-cd. Valgte audio CD, et knippe sanger, og satte brennehastighet på 4 fordi jeg mener å ha lest i en annen tråd at det er lurest for lyd cd.

Da den var ferdig prøvde jeg å pakke den i cd-spilleren, men fikk opp "error". Pakket den så i cd-romen, men der lagde den en snodig lyd (gummidekk på våt asfalt??!), og det ble ikke registrert at det var cd i spilleren.

Nå vil jeg gjerne ha gode råd, gitt... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brenner alltid musikk-CD-ene som vanlige datafiler, jeg.

Fungerer veldig bra.

Aner ikke hva problemet kan være, desverre.

Skrevet

Joda, men av og til vil man jo spille noe på den gode gamle spilleren. :(

Skrevet

Jeg spiller disse CD-ene i bilen, på PS2-maskinen og i det vanlige stereoanlegget mitt. Har aldri vært noe problem...

Gjest Anonymous
Skrevet
Pakket den så i cd-romen' date=' men der lagde den en snodig lyd (gummidekk på våt asfalt??!), og det ble ikke registrert at det var cd i spilleren. [/quote']

Du skal ikke se bort fra at du har kjøpt deg en sommerdekk-brenner. Gå på elkjøp og spørr om de har en vinterdekkbrenner. Det er jo snart vinter...

Skrevet

Hmm....men etter du var ferdig gjorde du dette: "Close Session"? Det må man nesten gjøre etter lyd-filer.....

:sjarmor:

Skrevet

Gudene vet. Før gjøre et nytt forsøk. Går med en del cd-plater i oppstarten, ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...