Avalon Skrevet 12. februar 2011 #1 Skrevet 12. februar 2011 Hei, jeg sitter her med et skjema jeg skal fylle ut til jobben. De skal vite hvilke vaksiner jeg har fått og hvilket årstall jeg fikk dem. Jeg husker selvfølgelig ikke når jeg fikk vaksinene en får når man er baby, og min mor var heller ikke helt sikker. Håper noen her kanskje kan vite hvilken alder man får disse vaksinene: -Polio -Difteri -Røde hunder -Tetanus (stivkrampe) -Pertissis (kikhoste) Kanskje er det blitt gjort litt om på når man får disse gjennom årene, jeg er iallefall født i 86. Håper noen kan hjelpe
Supramundane Skrevet 12. februar 2011 #2 Skrevet 12. februar 2011 Hva om du kontakter fastlegen din? Det står vel i papirene de har på deg? (Eventuelt tidligere lege)
SmallTalk Skrevet 13. februar 2011 #3 Skrevet 13. februar 2011 Her burde du finne en del informasjon: http://www.fhi.no/eway/default.aspx?pid=233&trg=MainArea_5661&MainArea_5661=5631:0:15,4537:1:0:0:::0:0
PepsiMax Skrevet 13. februar 2011 #4 Skrevet 13. februar 2011 Har du ikke vaksinasjonskort? Da står det i så fall der. Hvis du ikke har så får du det ved å kontakte helsestasjon der de er tatt evt den nærmeste hvis de er tatt på skolen.. Flere av disse vaksinene er uansett for gamle nå hvis du ikke har fornyet dem...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå