Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer du på hva karakterer du hadde fått på ungdomskolen eller gymnas hvis du tok de fagene du ville i dag?

Jeg gjør det. Jeg sitter ofte og tenker på hvor utrolig dum jeg må ha vært. Til og med på gymnaset. Jeg hadde bra nok karakterer, men om jeg skulle gjøre de tingene jeg gjorde da om igjen så tror jeg at det ville gått tusen ganger bedre. Det var jo faktisk enkelt.

Jeg skulle ønske jeg kunne gått tilbake i tid en uke og gått på skolen for å se hvor bra jeg hadde gjort det med den kunnskapen jeg har i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel en grunn til at man har progresjon gjennom studier?? At man ikke lærer det samme i 4. klasse som på VK1, og noe enda vanskeligere på høyskole/universitet.

Selvfølgelig ville jeg fiksa matte i 6. klasse mye bedre når jeg var 18, og forstått samfunnsskap bedre nå enn når jeg var 16.

Skrevet

Ja vet jo det. Men det hadde vært morro å prøve da. ;)

Gjest Lebewesen93
Skrevet

Om jeg kunne tatt ungdomskolen om igjen hadde jeg gjot det mye bedre. Har forandret meg mye som person, å på den tiden var jeg ikke akkurat noe skolemennske...latere person skal man lete lenge etter :P

Skrevet

Nå er det bare tre år siden jeg gikk ut av ungdomsskolen, så jeg kan vel egentlig ikke svare her, MEN, jeg var gravid eller hadde baby hele skoleåret (fikk i april) :sjenert: , og fikk 5.4 i snitt. Hadde vert "gøy" å se om jeg hadde gjort det bedre uten graviditeten.

Jeg gikk egentlig bare første halvåret av 10. da jeg holdt på å få for tidlig flere ganger, så da var jeg bare på skolen når jeg var hjemme fra sykehuset i andre termin.

Gjest Sommertid
Skrevet

Jeg hadde klart meg MYE bedre på ungdomsskolen hvis jeg hadde gjort tatt det om igjen nå. Jeg gikk ut med 2 i nesten alle fag :sjenert:

Når jeg begynnte på VGS fikk jeg stort sett bare 5. Jeg var dritt lei ungdomsskolen og orket ikke å gjøre innsats i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...