Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2011 #1 Skrevet 12. februar 2011 hei. jeg og kjæresten min har vært kjærester i 3 måneder. jeg har lyst til å prøve glidemiddel sammen med han, men vet ikke helt hvordan jeg skal gå fram. blir flau av å snakke om sex med han, så har dere noen forslag til hvordan man kan gå frem? (er bare 18 år så har ikke så mye erfariner med sex, siden han er min første sexpartner)
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2011 #2 Skrevet 12. februar 2011 "har du lyst til å prøve glidemiddel?" han biter nok ikke huet av deg.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2011 #3 Skrevet 12. februar 2011 Man piffer ikke opp sexen med glidemiddel, det er nesten en nødvendighet for mange. Bare ha den stående på nattbordet og ta et pump og påfør litt på han på en sensuell måte, også litt på deg. Ikke farlig det!
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2011 #4 Skrevet 12. februar 2011 ja man hvordan gikk dere frem når dere prøvde det for første gang? jeg er veldig usikker på meg selv, og liker ikke å prate om sex/kroppen min. snakket dere om det, eller kjøpte du det til kjæresten å sa "se hva jeg har handlet" eller`?
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2011 #5 Skrevet 12. februar 2011 Dersom du har lyst til å bruke glidemiddel kjøper du ei flaske som står på nattbordet og tar en par små dråper på hendene dine før du skal ta på ham, runke ham etc. Du behøver ikke å si noe som helst, dette er så uksyldig at det bare er å gjøre det. Dersom du har lyst til at han skal bruke det på deg kan du ta samme strategien. Når han skal ta på deg spør du ham bare kort om han kan ta litt av dette på hendene først, så gir du ham et par små dråper som han kan bruke. Et annet alternativ er å kjøpe en massageolje som også er glidekrem (NB: den skal være vannbassert) så kan du ta den frem og bruke til å massere ham, eller be ham ta litt på hendene før han skal ta deg på puppene feks. Det er ikke alt i seksuallivet som du må snakke om før deg gjøres. Noe av tingene kan man prøve ut litt etter litt i senga, prøve seg litt frem forsiktig og se hvordan han reagerer. Det er klart at du har godt av å trene deg på å snakke om sex også, skal man ha sex bør man kunne klare å snakke om det også... men det er ikke alt som må snakkes om, diskuteres og analyseres før det gjøres. Noe kan man bare gjøre og nyte uten å diskutere også...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå