Fluffe Skrevet 12. februar 2011 #1 Skrevet 12. februar 2011 Jeg folkens. Jeg trenger litt hjelp. Er det noen som vet om en butikk jeg kan kjøpe vanilje sjokolade? Enten i Norge eller Svergie(norby senteret/svenske grensa) Trenger hjelp. Skal bake en spessiel muffins topping til typen på valentine.
Rosa Mirabella Skrevet 12. februar 2011 #2 Skrevet 12. februar 2011 Nå har jeg ikke stt oppskriften, men kanskje du kan bruke vanlig sjokolade, og heller tilsette litt vaniljesukker? Da vil jo muffinsene få vaniljesmaken.
Fluffe Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2011 Ja for i selve oppskriften står det sånn som du sier, men hun viser bilde av en vanilje sjokolade. Men kanskje det gir samme gode smaken? Fikk litt lyst å smake på en også. Hehe
Keri Skrevet 15. februar 2011 #4 Skrevet 15. februar 2011 Jeg vet at Lindt har en hvit sjokolade som heter Vanilla White. Har ikke sett den i butikken, men nå har jeg ikke letet heller. De som selger Lindt sjokolader kan kanskje bestille opp for deg ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå