Gå til innhold

Når mannfolka må nummer 2

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det bare meg eller bruker generelt mannfolka veeeldig lang tid når de sitter på do og legger kabler. Jeg for min del vil helst bli ferdig så fort som mulig, mens flere menn jeg vet bruker bortimot en halvtime!! Hva gjør de der??

Når min mann er på do så lukter det seriøst dritt i hele huset lenge før han er ferdig. :spy: Da er det veldig trivelig om man plutselig skulle få gjester på besøk...

Syns dere mannfolk at det er så godt at dere må dra det ut i det lengste, er det det??

Videoannonse
Annonse
Gjest Tsunade
Skrevet

Det er absolutt noe i det der!

Jeg hørte om en undersøkelse som viste at det rommet i huset der menn brukte mest tid på å lese, var nettopp doen.

Flere menn har fortalt at de bare liker den stunden helt for seg selv.

Flere damer tror heller at de simpelthen eeelsker alt som kommer ut av kroppen på dem.

Skrevet

[quote name='AnonymBruker' timestamp='1297522847' post='888826

Syns dere mannfolk at det er så godt at dere må dra det ut i det lengste, er det det??

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke mann, men kan sitte leeenge på do. Gi meg noe bra å lese, eller et kjekt spill på iPhone, og jeg blir sittende en god stund.

• Liker 3
Skrevet

Nei faen heller om jeg gidder å sitte på do lengre enn nødvendig.

I GET IN, I DO MY THANG, THEN I GET THE HELL OUT OF THERE, ASAP!

Skrevet

De som sitter lenge på fordi de må bør vurdere å legge om kostholdet.

• Liker 2
Skrevet

Jepp samboer sitter på dp i over 30 minutter hver gang han legger kabler.

Gjest Consensio
Skrevet

Tror aldri mannen har brukt særlig lengre enn 5 minutter på toalettet. Dønn seriøst.

Han har ingen interesse av å verken sitte der å lese eller gjøre andre ting.

Jeg derimot kan sitte der leeeeenge. Har gjerne med meg iPod og sitter å spiller Angry Birds eller noe og glemmer helt bort tiden :fnise:

Skrevet

Skjønner den der. Storebror spør alltid om noen andre skal på do før han skal drite. :skratte:

Utrolig at det går å være så lenge på badet. Og folk som klager på meg? Jeg bare ser i speilet en halvtime... stinker ikke ut badet akkurat.

Skrevet

Hvis noen må sitte en halv time på do har de seriøse problemer med magen. Burde få i seg mer fiber og drikke mer vann! Er det mulig, tror jeg bruker 3 min..

Skrevet

How to spend quality time in the toilet:

toilet_office.jpg

• Liker 4
Gjest Sommertid
Skrevet

Hadde besøk for noen dager siden av en kompis som plutselig fant ut at han måtte på do. Han var super rask :sjokkert:

Har aldri oplevd at et mannfolk er så kjapp på do før :fnise:

Eksen min kunne sitte på do i opp til en time. Han ga alltid beskjed før han gikk inn slik at jeg skulle få en kjans til å tisse først :fnise:

Skrevet

Samboeren min gjør det han skal og rett ut igjen, bruker aldri mer enn noen minutter. Begge brødrene mine sitter på dass i 30-60 minutter! Blir gal når vi er på ferie o.l sammen, og har bedt de gi beskjed på forhånd når de må drite, så andre har sjans til å bruke doet/badet. Begge to har en hug blader liggende på dassen sin. :P

Gjest Canis lupus
Skrevet

Syntes det også er litt rart. Men gubben tar alltid med telefonen/et blad når han skal på do. Så tror han bare sitter der og koser seg litt, og slapper av :fnise: Jeg hater å være på do, så jeg er som regel rett inn og rett ut. Men vi er da alle forskjellige.

Tror jeg aldri har vært borti en mann som ikke har brukt lang tid på do når han skal bæsje. Så det er vel en manne-greie.

• Liker 1
Gjest Canis lupus
Skrevet

Hvis noen må sitte en halv time på do har de seriøse problemer med magen. Burde få i seg mer fiber og drikke mer vann! Er det mulig, tror jeg bruker 3 min..

Tror ikke de bruker en halvtime på å bæsje. Jeg tror de bæsjer litt, leser et blad, også bæsjer litt til.

Tror de fleste menn som bruker lang tid, bruker lang tid fordi de velger å gjøre det. Ikke fordi de MÅ sitte der så lenge for å få gjort det de skal

• Liker 2
Gjest Mynona83
Skrevet

Skjønner ikke at noen gidder å sitte på dass i 30-60 min for å lese i den stanken. Kunne vel heller satt seg på sengekanten for å lese hvis det var lesetid eller alenetid man trengte.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hørt at de onanerer der.

Skrevet

How to spend quality time in the toilet:

toilet_office.jpg

Hadde vi hatt en sånn hadde jeg ALDRI sett eksen min. Seriøst. Datamaskin og do, det var det han var opptatt av.

• Liker 2
Skrevet

Mannen min pleier å ta et blad eller en avis og luske seg inn i stillhet. En gang kommenterte jeg hvor han var på vei, og da ble han sittende i stuen i ca en halvtime før han lusket seg avgårde igjen. Jeg har ikke tall på hvor mange nestenulykker jeg har hatt når jeg har trakket på glatte blader som ligger strødd på flisene på badet. En dag lærer han kanskje å plukke dem opp også?

Skrevet

Det er det eneste stedet i huset der mannen får fred fra mas med kjerringer og under må dere vel skjønne.

Hilsen mann

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...