Gjest Julie Skrevet 12. februar 2011 #1 Skrevet 12. februar 2011 Hei alle sammen! Jeg er en 24 år gammel jente som nå i noen uker har slitt litt med litt ubehag. De siste måneden har jeg vært mye trøtt, og blitt lett irritert, selv om jeg for det aller meste får nok søvn. Jeg har også vært my svimmel, men ikke på en sånn måte at jeg besvimer, men som at jeg må holde meg fast fordi jeg mister balansen. For ca. 2 uker siden hadde jeg en ganske kraftig bihulebetennelse + forkjølelse, og den kom og gikk litt før den etter litt over en uke forsvant over natten. For noen dager siden merket jeg at jeg var ganske sår på tungen, som om jeg hadde brent meg på noe jeg spiste. Jeg kikket på tungen i speilet og så at bake på tungen var det et slags grønt belegg, men jeg hadde spist lakris den dagen og tenkte at det kunne være derfor. Jeg er fremdeles sår på tungen, og når jeg så meg i speilet nå så jeg at jeg fremdeles hadde et grønt belegg på tungen og at det også nå hadde spredd seg litt. Er det noen som har noen slags formeninger om hva dette kan være? Blir veldig takknemmelig for alle svar:)
odah Skrevet 12. februar 2011 #2 Skrevet 12. februar 2011 Uffda! Kom deg til legen, det kan jo være noe bakterier av en sort.. Kanskje antibiotika hjelper!
Gjest Lollo Lolsen Skrevet 12. februar 2011 #3 Skrevet 12. februar 2011 Grønnaktig belegg på tungen kan ofte tyde på en soppinfeksjon i svelget. Siden du har hatt bihulebetennelse nylig, og da sikkert fått behandling for den, kan det være at du har reagert med penicillinet. Ikke uvanlig. Mitt råd er at du drar til legen og rekker ut tunga
Sunniva81 Skrevet 12. februar 2011 #4 Skrevet 12. februar 2011 Umulig å svare på, men anbefaler at du drar til legen for å sjekke det.Som nevnt, det kan jo være bakterier som krever antibiotika f.eks
Gjest julie Skrevet 27. mars 2011 #5 Skrevet 27. mars 2011 Hei alle sammen! Jeg er en 24 år gammel jente som nå i noen uker har slitt litt med litt ubehag. De siste måneden har jeg vært mye trøtt, og blitt lett irritert, selv om jeg for det aller meste får nok søvn. Jeg har også vært my svimmel, men ikke på en sånn måte at jeg besvimer, men som at jeg må holde meg fast fordi jeg mister balansen. For ca. 2 uker siden hadde jeg en ganske kraftig bihulebetennelse + forkjølelse, og den kom og gikk litt før den etter litt over en uke forsvant over natten. For noen dager siden merket jeg at jeg var ganske sår på tungen, som om jeg hadde brent meg på noe jeg spiste. Jeg kikket på tungen i speilet og så at bake på tungen var det et slags grønt belegg, men jeg hadde spist lakris den dagen og tenkte at det kunne være derfor. Jeg er fremdeles sår på tungen, og når jeg så meg i speilet nå så jeg at jeg fremdeles hadde et grønt belegg på tungen og at det også nå hadde spredd seg litt. Er det noen som har noen slags formeninger om hva dette kan være? Blir veldig takknemmelig for alle svar:) Fant du ut av det? Jeg har fått nøyaktig det samme.. Startet i begynnelsen av uken med hovne mandler, og nå brenner det på min grønne tunge!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå