Gjest henriett3 Skrevet 28. september 2011 #421 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Jeg stalka deg på twitter yme Du twittrer veldig sjeldent.. :gjeiper: Men uansett da, jeg og har twitter og for å si noe ganske uinteressant, så begynner jeg å lure på hvorfor alle disse uteliv-accountene følger meg. Uteliv i oslo, uteliv i nord, uteliv i norge osv.. Har en mistanke om at jeg fester for mye Endret 28. september 2011 av henriett3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 28. september 2011 Forfatter #422 Del Skrevet 28. september 2011 Yme, nå kan du komme tilbake Jeg holder på å flytte hjem til min gamle mor. De nye leieboerne flytter inn på mandag, og jeg har så vidt begynt å pakke. Finn noen flotte kjoler til meg i mellomtiden! Jeg stalka deg på twitter yme Du twittrer veldig sjeldent.. :gjeiper: Jeg forstår ikke helt hva twitter er til, også er det forbanna plagsomt at hu dærre "coco" spæmmer veggen min med alle rumpe og skobildene sine... Om å gjøre å legge ut ett nytt hver halvtime :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henriett3 Skrevet 28. september 2011 #423 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg forstår ikke helt hva twitter er til, også er det forbanna plagsomt at hu dærre "coco" spæmmer veggen min med alle rumpe og skobildene sine... Om å gjøre å legge ut ett nytt hver halvtime :gjeiper: Det er en blokkeringsknapp der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 28. september 2011 Forfatter #424 Del Skrevet 28. september 2011 Det er det helt sikkert, men da må jeg jo gidde å logge inn på siden dems, og det tror jeg egentlig at jeg bare driter i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solmåne Skrevet 28. september 2011 #425 Del Skrevet 28. september 2011 Næmmen.. trodde du likte sko og rumpebildene mine jeg, Yme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 28. september 2011 #426 Del Skrevet 28. september 2011 Finn noen flotte kjoler til meg i mellomtiden! Hva er din favorittstil da? Hvem er ditt stilikon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 28. september 2011 Forfatter #427 Del Skrevet 28. september 2011 Næmmen.. trodde du likte sko og rumpebildene mine jeg, Yme Jeg liker de hvor du har putta hele skinka neddi sko, og de er såpass sjeldne at man ikke blir lei... Det er like teit som å bli lei av julaften! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 28. september 2011 Forfatter #428 Del Skrevet 28. september 2011 Hva er din favorittstil da? Hvem er ditt stilikon? Han dærre... øh... Han homofile designern i 40-60 åra veit du. Hva heter han igjen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 28. september 2011 #429 Del Skrevet 28. september 2011 Han dærre... øh... Han homofile designern i 40-60 åra veit du. Hva heter han igjen?? Alle designere er da homofile 40-60-åringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 28. september 2011 Forfatter #430 Del Skrevet 28. september 2011 Alle designere er da homofile 40-60-åringer Han som har lagd den suuuuperfine drakta her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 28. september 2011 #431 Del Skrevet 28. september 2011 Han som har lagd den suuuuperfine drakta her! Oi! Der var det mye lekkert. Får se da, om jeg finner noen kjoler i samme stil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 28. september 2011 Forfatter #432 Del Skrevet 28. september 2011 Pass på at det er i den oppblåsbare kolleksjonen hans. Jeg liker ikke sånt tettsittende ræl... Mennesker skal se ut som blåbær! Det er digg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. september 2011 #433 Del Skrevet 29. september 2011 Huff. Det der var ikke noe for økologiske, snille meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henriett3 Skrevet 29. september 2011 #434 Del Skrevet 29. september 2011 Helluu Fikk ikke spilt inn i dag, fordi lydfyren var syk. Og neste torsdag er det jo høstferie så det blir bare kanskje, men får vel gjort det om 14 dager da, viss det ikke blir neste uke :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 29. september 2011 Forfatter #435 Del Skrevet 29. september 2011 Huff. Det der var ikke noe for økologiske, snille meg. Liker du ikke folk som ser ut som blåbær?? Helluu Fikk ikke spilt inn i dag, fordi lydfyren var syk. Og neste torsdag er det jo høstferie så det blir bare kanskje, men får vel gjort det om 14 dager da, viss det ikke blir neste uke :-/ Da forventer jeg kompensasjon! Ta opp på telefonen, eller på PCen. Det er rettferdig, siden det var det jeg gjorde, så da blir vi likestilte med samme møkkete lydkvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henriett3 Skrevet 29. september 2011 #436 Del Skrevet 29. september 2011 Liker du ikke folk som ser ut som blåbær?? Da forventer jeg kompensasjon! Ta opp på telefonen, eller på PCen. Det er rettferdig, siden det var det jeg gjorde, så da blir vi likestilte med samme møkkete lydkvalitet Hihi.. okeei da.. skal se om jeg gjør det i kveld eller i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 29. september 2011 #437 Del Skrevet 29. september 2011 Pass på at det er i den oppblåsbare kolleksjonen hans. Jeg liker ikke sånt tettsittende ræl... Mennesker skal se ut som blåbær! Det er digg Nå begynte jeg å tenke på Violet fra Charlie og sjokolade fabrikken. Min lenke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 29. september 2011 Forfatter #438 Del Skrevet 29. september 2011 Hihi.. okeei da.. skal se om jeg gjør det i kveld eller i morgen Jeg legger ut en til når du har gjort det. Det er 2 sanger jeg lærer meg nå, og det er bare refrengene som trenger litt finpuss, så er det klart. Nå begynte jeg å tenke på Violet fra Charlie og sjokolade fabrikken. Min lenke Gleder meg til hu blir 18 Det er så trist at det nesten ikke finnes damer som ser ut som blåbær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 29. september 2011 #439 Del Skrevet 29. september 2011 Det er så trist at det nesten ikke finnes damer som ser ut som blåbær Var det ikke et eller annet godteri man kunne spise for å bli sånn? Finn det og lur det i damene du er interessert i, og VOILA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 29. september 2011 Forfatter #440 Del Skrevet 29. september 2011 Var det ikke et eller annet godteri man kunne spise for å bli sånn? Finn det og lur det i damene du er interessert i, og VOILA! Uten at dette har noe med det å gjøre, men jeg har noen veldig gode drops her... Vil du smake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå