Gå til innhold

Yme's Lunsj & Bordell

Yme

Anbefalte innlegg

Gjest henriett3

Jeg stalka deg på twitter yme :sjenert:

Du twittrer veldig sjeldent.. :gjeiper:

Men uansett da, jeg og har twitter og for å si noe ganske uinteressant, så begynner jeg å lure på hvorfor alle disse uteliv-accountene følger meg. Uteliv i oslo, uteliv i nord, uteliv i norge osv.. Har en mistanke om at jeg fester for mye

Endret av henriett3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yme, nå kan du komme tilbake :lete:

Jeg holder på å flytte hjem til min gamle mor. De nye leieboerne flytter inn på mandag, og jeg har så vidt begynt å pakke.

Finn noen flotte kjoler til meg i mellomtiden!

Jeg stalka deg på twitter yme :sjenert:

Du twittrer veldig sjeldent.. :gjeiper:

Jeg forstår ikke helt hva twitter er til, også er det forbanna plagsomt at hu dærre "coco" spæmmer veggen min med alle rumpe og skobildene sine... Om å gjøre å legge ut ett nytt hver halvtime :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest henriett3

Jeg forstår ikke helt hva twitter er til, også er det forbanna plagsomt at hu dærre "coco" spæmmer veggen min med alle rumpe og skobildene sine... Om å gjøre å legge ut ett nytt hver halvtime :gjeiper:

Det er en blokkeringsknapp der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det helt sikkert, men da må jeg jo gidde å logge inn på siden dems, og det tror jeg egentlig at jeg bare driter i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næmmen.. trodde du likte sko og rumpebildene mine jeg, Yme :sjenert:

Jeg liker de hvor du har putta hele skinka neddi sko, og de er såpass sjeldne at man ikke blir lei... Det er like teit som å bli lei av julaften!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er din favorittstil da? Hvem er ditt stilikon?

Han dærre... øh... Han homofile designern i 40-60 åra veit du. Hva heter han igjen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han dærre... øh... Han homofile designern i 40-60 åra veit du. Hva heter han igjen??

Alle designere er da homofile 40-60-åringer :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass på at det er i den oppblåsbare kolleksjonen hans. Jeg liker ikke sånt tettsittende ræl... Mennesker skal se ut som blåbær! Det er digg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest henriett3

Helluu :) Fikk ikke spilt inn i dag, fordi lydfyren var syk. Og neste torsdag er det jo høstferie så det blir bare kanskje, men får vel gjort det om 14 dager da, viss det ikke blir neste uke :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. :tristbla: Det der var ikke noe for økologiske, snille meg. :filer:

Liker du ikke folk som ser ut som blåbær?? :hakeslepp:

Helluu :) Fikk ikke spilt inn i dag, fordi lydfyren var syk. Og neste torsdag er det jo høstferie så det blir bare kanskje, men får vel gjort det om 14 dager da, viss det ikke blir neste uke :-/

Da forventer jeg kompensasjon! Ta opp på telefonen, eller på PCen. Det er rettferdig, siden det var det jeg gjorde, så da blir vi likestilte med samme møkkete lydkvalitet :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest henriett3

Liker du ikke folk som ser ut som blåbær?? :hakeslepp:

Da forventer jeg kompensasjon! Ta opp på telefonen, eller på PCen. Det er rettferdig, siden det var det jeg gjorde, så da blir vi likestilte med samme møkkete lydkvalitet :hjerte:

Hihi.. okeei da.. skal se om jeg gjør det i kveld eller i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Sjokoladebolle

Pass på at det er i den oppblåsbare kolleksjonen hans. Jeg liker ikke sånt tettsittende ræl... Mennesker skal se ut som blåbær! Det er digg :sjarmor:

Nå begynte jeg å tenke på Violet fra Charlie og sjokolade fabrikken.

Min lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi.. okeei da.. skal se om jeg gjør det i kveld eller i morgen :)

Jeg legger ut en til når du har gjort det. Det er 2 sanger jeg lærer meg nå, og det er bare refrengene som trenger litt finpuss, så er det klart.

Nå begynte jeg å tenke på Violet fra Charlie og sjokolade fabrikken.

Min lenke

Gleder meg til hu blir 18 :lur:

Det er så trist at det nesten ikke finnes damer som ser ut som blåbær :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så trist at det nesten ikke finnes damer som ser ut som blåbær :sjenert:

Var det ikke et eller annet godteri man kunne spise for å bli sånn? Finn det og lur det i damene du er interessert i, og VOILA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke et eller annet godteri man kunne spise for å bli sånn? Finn det og lur det i damene du er interessert i, og VOILA!

Uten at dette har noe med det å gjøre, men jeg har noen veldig gode drops her... Vil du smake? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...