AnonymBruker Skrevet 11. februar 2011 #1 Skrevet 11. februar 2011 I går oppdaget jeg etter en hyrdestund med min kjære at det kom brunt blod ut av meg. Fant fort ut at det var mitt og ikke hans. Jeg skal ikke ha mensen før om ca. en uke og det lignet heller ikke på det som pleier å komme under en mens. Det lignet mer en blanding av utflod og blod og var mer glassaktig i fargen. Det var klumper i det også. (Unnskyld for detaljer!) Har søkt litt rundt etter det i dag siden det fortsetter med å komme, og ser at det kan være noe som heter festeblødning? Altså at jeg er gravid. Jeg går på p-piller og har ikke glemt noen, så jeg vet ikke hvor sannsynlig det er? Eller kan jeg ha spontanabortert? Jeg har ingen barn fra før, så jeg vet egentlig ingenting om slikt. Eller kan det være at vi rett og slett har kommet borti noe under sex og at det kommer ut "gammelt" blod fra forrige mens? Burde det ikke ha stoppet nå da? Hjelp meg!? Hilsen nervøs
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2011 #2 Skrevet 12. februar 2011 Hmm akkurat sånn skjedde meg meg også, men det var fordi kjæresten min blødde og da ble blodet brunt etter å ha ligget en liten stund. Jeg tror ikke du har spontanabortert for da er det masse blod og klumper. Lest mye om det, men aldri dumt å ta en graviditetstest. Fikk vite at jeg var gravid idag, og for to dager siden så kom det litt brunt blod på papiret da jeg tørket meg etter toalettet. Jeg skal starte en spontanabort hos sykehuset i mars, og er blitt forberedt på mye mye blod.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2011 #3 Skrevet 12. februar 2011 Hmm akkurat sånn skjedde meg meg også, men det var fordi kjæresten min blødde og da ble blodet brunt etter å ha ligget en liten stund. Jeg tror ikke du har spontanabortert for da er det masse blod og klumper. Lest mye om det, men aldri dumt å ta en graviditetstest. Fikk vite at jeg var gravid idag, og for to dager siden så kom det litt brunt blod på papiret da jeg tørket meg etter toalettet. Jeg skal starte en spontanabort hos sykehuset i mars, og er blitt forberedt på mye mye blod. kjæresten din blødde? Er det ikke farlig da? Når det kommer blod ut av manns penis?
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #4 Skrevet 28. mars 2011 Det har skjedd igjen! Men denne gangen glemte jeg en pille midt i eggløsningsperioden! Skjønner ingenting!
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #5 Skrevet 28. mars 2011 Ja det er p pillene sin skyld, har opplevd det der selv. Utrolig irriterende, spesoelt siden jeg hadde mens murringer flere ganger i måneden i tillegg til det lille blodet som kom. Du må huske pillene dine vet du! Er ikke farlig å blø litt da. Husker mitt blog også var sånn rart.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #6 Skrevet 28. mars 2011 Brunt blod betyr gammelt blod og er helt ufarlig. P-piller kan gi småblødninger og hard sex kan gi småblødninger. Men det er ikke alltid at de små blødningene kommer ut, istedenfor så blir de liggende. Så neste gang dere da har sex og kommer borti stedet det ligger så kommer det gjerne litt frem. Helt ufarlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå