AnonymBruker Skrevet 11. februar 2011 #1 Skrevet 11. februar 2011 Hei! Jeg skal ha middagsbesøk i morgen og lurer på om jeg kan lage hjemmelaget tomatsuppe i dag og varme den opp igjen i morgen? Jeg skal også ha makaroni og skinke i, men må jeg vente med det til i morgen eller står det seg fint over natten det også? Takker for svar!
Gjest fersk lærer Skrevet 11. februar 2011 #2 Skrevet 11. februar 2011 Lag suppe uten makaroni. Kok makaroni i en annen kaserolle. Tilsett makaroni i suppe da du skal varme den opp (altså i morgen). Suppene pleier å holde i kjøleskapet i 3 dagers tid. Men makaroni i suppa blir altfordeigete over tid.
Tears.of.the.Sun Skrevet 11. februar 2011 #3 Skrevet 11. februar 2011 Supper er en sånn type rett som gjerne kan stå over natten og smake godt dagen etter laging. Men jeg ville absolutt hatt skinken og makaronien i rett før servering.
sauen87 Skrevet 11. februar 2011 #4 Skrevet 11. februar 2011 Jeg syns supper som regel bare blir bedre dagen etter=) Oppbevar den kaldt og beskyttet (lokk eller folie over). Tilsett makaronien i morgen.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2011 #5 Skrevet 12. februar 2011 Takker for svar Har gjort som dere skriver
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå