Gjest Valiant Skrevet 11. februar 2011 #1 Skrevet 11. februar 2011 Kysset for første gang og døde. Jemma Benjamin (18) kysset Daniel Ross, så stoppet hjertet hennes http://www.abcnyheter.no/node/125642 Så vil du leve ungå og kysse.
Tears.of.the.Sun Skrevet 11. februar 2011 #2 Skrevet 11. februar 2011 Jeg tror man dør av alt for tiden. Det er aldri en "logisk" grunn. Og hvis det er en logisk grunn, er det noe ulogisk som trigger det. Blir mer og mer sikker på at døden er sjebnebestemt altså.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2011 #3 Skrevet 11. februar 2011 Obduksjonen viste at Jemma Benjamin døde av Sudden Arythmetic Death Syndrome (SADS), en hjertefeil som kan føre til at hjertet plutselig stopper opp. Så med andre ord så var det kanskje ikke kysset som gjorde det? Det ville skjedd uansett? Bare tilfeldig at det skjedde der?
Kråkesaks Skrevet 11. februar 2011 #4 Skrevet 11. februar 2011 Tråden er ryddet for avsporing. Kråkesaks, moderator.
Sulosi Skrevet 11. februar 2011 #5 Skrevet 11. februar 2011 En venn av meg døde ung mens han snakket i telefonen, han hadde og en hjertefeil/sykdom ingen visste om.
Mann 42 Skrevet 11. februar 2011 #6 Skrevet 11. februar 2011 Så med andre ord så var det kanskje ikke kysset som gjorde det? Det ville skjedd uansett? Bare tilfeldig at det skjedde der? Det skjer rett som det er, vet du. Sudden death syndrome, kalles det. http://www.c-r-y.org.uk/sudden_death_syndrome.htm
Gjest Sommertid Skrevet 11. februar 2011 #7 Skrevet 11. februar 2011 (endret) Flaks at jeg ikke døde i kveld da, så mye som jeg har kysset Fra spøk til alvor, tviler sterkt på at det var kysset som var dødlig. Jeg kjente en gutt som døde helt plutselig. Han var ung, sunn og sterk, men døde av hjertestans uten at noen ante at han hadde problemer med hjertet. Skal man da si at han døde av å gå..? For han var ute å gikk da han døde. Endret 11. februar 2011 av Sommertid
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå