AnonymBruker Skrevet 10. februar 2011 #1 Skrevet 10. februar 2011 Hallo Fikk en sikkelig psykisk nedtur etter mange år med en "gal" eks, som jeg dessverre måtte samarbeide med pga av at vi har et barn sammen. Har vært sykemeld og hatt det sikkelig tøft i en del mnd. En venninne sa henne kunne avlaste meg og ha dattera en dag i uka, så jeg kunne få komme meg litt. dattera er hos pappan også, annehver helg. Men hadde sett fram til å få en ekstra fri ettermiddag i uka da jeg kunne få komme meg på. og hadde vært fint for dattera når jeg er så deppa og få oppleve litt mer "normal" famile....føler jeg for tiden ikke kan gi henne alt henne trenger. Dette var noe min venninne frivillig tilbød seg. Og det var fra starten av februar sa hun. jeg ble kjempeglad for dette, men har ikke hørt fra henne siden da. Vil liksom ikke mase på henne, men er kjempeskuffa fordi hun ikke lar høre fra seg. Dagene er tunge og har lite nettverk til å avlaste meg og heller ikke sa mange nære venner. Hva hadde du gjort? send en mail? ringt? Vil jo ikke mase på henne heller, men var hun selv som tilbød seg...Venter på psykolog og har tatt tak i ting,men litt avlastning var noe jeg sikkelig så fram til..... Dagene er tøffe om dagen.....
PepsiMax Skrevet 10. februar 2011 #2 Skrevet 10. februar 2011 Send henner en meld eller ring henne og spør om det passer for henne å passe på jenta en dag slik at du får litt avlastning og ta det derifra =)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå