Gå til innhold

Snøballkrigen


Mohini

Anbefalte innlegg

Noen flere enn meg som ser på Snøballkrigen på NRK hver tirsdag?

Jeg liker sånne realityserier veldig godt, morsomt å se hverdagslivet til utkantsfolk i Norge, hvordan det er der og hvordan menneskene gjør de de kan for å få dagene til å gå. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepps , jeg har sett det! :)

Jeg synes det er imponerende hvor åpne innbyggerene er i forhold til privatlivet sitt og dette skal de ha kred for. Og så synes jeg det er litt trist at det er så mye fraflytting der oppe.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det synes jeg også, er trist å se at mange sliter sånn med å få hjulene til å gå rundt på jobb og alt som blir lagt ned. :tristbla:

Kjempegøy at de stiller opp på TV! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....men, det er synd å si det, men akkurat selve snøballkrig-konkurransen og gjengen som er i Japan for å sjekke ut; det er kanskje det kjedligste med programmet. Men for all del - snøballkrig-konkurranse høres kjempegøy ut og det kan virke som at det funker i byen (bortsett fra at de ønsker å trekke flere folk dit vha dette)

Apropos privatliv; han som ble vekket av moren sin (med brask og bram!) mens kjæresten var på besøk. Kamera-teamet ble med inn på soverommet og greier. Stilig! :)

Endret av Anaconda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...