Gå til innhold

Blødninger etter angrepille

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tok angrepillen Norlevo for snart 3 uker siden. Dette var ca midt i eggløsningen. Etter en uke fikk jeg småblødninger. Ikke som mensen, mindre og annen farge, brun/rosa. Bestemte meg for å starte med p-piller igjen ved første normale menstruasjon. Etter en uke med småblødning fikk jeg mer mensenaktig blødning, omtrent på det tidspunktet hvor jeg ventet mensen. Jeg startet da med p-pillen. Men etter et par dager kom den samme småblødningen igjen, og den har jeg enda, har hatt det i to uker nå. Noen som har noen erfaringer med det samme? Var det galt av meg å starte med p-pillen da jeg gjorde? Og hvor lenge må jeg regne med å ha denne småblødnignen, begynner å bli veldig lei, håper hver dag at det skal stoppe. Har akkurat fått ny kjæreste, og det er ikke mye morsomt å ha slike problemer, tar bort noe av gleden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man får räkna med mellanblödningar när man tar angre-piller så det är ingenting rart. Men om du är orolig eller har ont så tycker jag att du ska ringa till läkaren, mest för att lugna ner dig själv. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...