Gjest lei Skrevet 10. februar 2011 #1 Skrevet 10. februar 2011 Tok angrepillen Norlevo for snart 3 uker siden. Dette var ca midt i eggløsningen. Etter en uke fikk jeg småblødninger. Ikke som mensen, mindre og annen farge, brun/rosa. Bestemte meg for å starte med p-piller igjen ved første normale menstruasjon. Etter en uke med småblødning fikk jeg mer mensenaktig blødning, omtrent på det tidspunktet hvor jeg ventet mensen. Jeg startet da med p-pillen. Men etter et par dager kom den samme småblødningen igjen, og den har jeg enda, har hatt det i to uker nå. Noen som har noen erfaringer med det samme? Var det galt av meg å starte med p-pillen da jeg gjorde? Og hvor lenge må jeg regne med å ha denne småblødnignen, begynner å bli veldig lei, håper hver dag at det skal stoppe. Har akkurat fått ny kjæreste, og det er ikke mye morsomt å ha slike problemer, tar bort noe av gleden.
LetThemEatCake Skrevet 10. februar 2011 #2 Skrevet 10. februar 2011 Man får räkna med mellanblödningar när man tar angre-piller så det är ingenting rart. Men om du är orolig eller har ont så tycker jag att du ska ringa till läkaren, mest för att lugna ner dig själv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå