The Kitten Skrevet 10. februar 2011 #1 Skrevet 10. februar 2011 Hva tenker du om du ser en normalvektig person på busstoppet, spise en skyr? Jeg måtte bare.
FoxyFish Skrevet 10. februar 2011 #3 Skrevet 10. februar 2011 For min del finnes det ikke noe som heter normalvektig. Det er alltid noe å pirke på! 2
HopelessFear Skrevet 10. februar 2011 #4 Skrevet 10. februar 2011 For gudsskyld, hva er det med disse trådene?! En må ha mat, mat er bra uansett hva det er og tykkelse. 3
Gjest Uglefot Skrevet 10. februar 2011 #6 Skrevet 10. februar 2011 "så stygge klær" hadde jeg tenkt..alltid noe å henge seg opp i vettu Må da aldri finne på å tenke at ingenting av det man gjør eller er provoserer folk! 1
Wombat Skrevet 10. februar 2011 #8 Skrevet 10. februar 2011 Jeg ville tenkt at "herregud du normalvektige person burde for skams skyld spist en gulrot innsurret i bacon", man kan da vel ikke spise mat offentlig som sier noe om ens generelle kosthold da vel, for da skjønner jo vi alle at det er sånn man spiser hver eneste dag 1
Tabris Skrevet 10. februar 2011 #9 Skrevet 10. februar 2011 Hvis det var den med sukker så ville jeg tenkt at han/hun hadde et dårlig kosthold. Var det den uten sukker ville jeg tenkt de er uopplyste om kunstige søtningsstoffer. 4
Gjest nobilian Skrevet 10. februar 2011 #10 Skrevet 10. februar 2011 Hvis det var den med sukker så ville jeg tenkt at han/hun hadde et dårlig kosthold. Var det den uten sukker ville jeg tenkt de er uopplyste om kunstige søtningsstoffer. *** Skyr med sukker? Hva ER en skyr?
Gjest Valiant Skrevet 10. februar 2011 #11 Skrevet 10. februar 2011 Hva tenker du om du ser en normalvektig person på busstoppet, spise en skyr? Salamander
Gjest Adera Skrevet 11. februar 2011 #13 Skrevet 11. februar 2011 Æææææsj, spise i full offentlighet, what the f! Hadde nok ikkje lagt merke til det eingang.
Brunhilde Skrevet 11. februar 2011 #14 Skrevet 11. februar 2011 Jeg hadde nok (fremdeles) lurt på om ikke bussen kommer snart?! 3
Havtorn Skrevet 11. februar 2011 #15 Skrevet 11. februar 2011 Hva er en skyr? Hva er en google? Jeg hadde også tenkt at kostholdet til den personen ikke nødvendigvis var så veldig bra.. hvis jeg i det hele tatt hadde lagt merke til vedkommende. En skal jo helst ikke synes i dag, alle artikler om mote ber oss våge mer og være dristige, men er vi det, raser KG. Egentlig skulle man bare gått i kjempeburkaer for å ikke stikke seg ut.. men det er vel også feil. :gjeiper: Bryr meg heldigvis fint lite om hva folk gjør så lenge de kan oppføre seg i det offentlige rom. 1
Gjest Heloise Skrevet 12. februar 2011 #17 Skrevet 12. februar 2011 Da tenker jeg "Æsssj hvem vil frivillig putte det der i munnen....." og så vil jeg grøsse av tanken på å spise det selv. Skyr-overdose her! Hadde neppe lagt merke til den fysiske fasongen til vedkommende, må jeg legge til...
Gjest Nuppdupp Skrevet 25. desember 2011 #18 Skrevet 25. desember 2011 hva er problemet ditt? :bond: :bond:
anonymuschick Skrevet 25. desember 2011 #19 Skrevet 25. desember 2011 for å si det sånn ville jeg heller reagert hvis en lubben/overvektig person sto å spiste skyr, for å være ærlig. en eks-venninne er vel så å si feit i forhold til alder, og hennes lunsj bestod av 2 nutrilett-barer og en skål med salat så jeg tenker heller at de prøver å vise for andre at de er sunne. teit, jeg vet, men slik tenker jeg automatisk.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2011 #20 Skrevet 25. desember 2011 Dette er en gammel tulletråd som var ment som en tulletråd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå