Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei..

En mann jeg kjenner som er 29 år, legger ann på jenter som er 16 år. Dette finner jeg forkastelig, mens andre ikke syns det er såå gale. Hva mener dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er ikke pedofil i det hele tatt. Han liker bare unge jenter.

• Liker 5
Gjest Instamatic
Skrevet

sånn har det alltid vært her jeg bor. Var selv sammen med en på 28 da jeg var 16, så jeg syns det er litt drøyt, men ikke noe å ringe barnevernet for liksom.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Han er ikkje pedofil.

Han er derimot ein sleskete og tvilsom type som går etter 16-åringar.

Endret av Raina
  • Liker 4
Skrevet

Det vitner om barnslig oppførsel hos mannen.

Skrevet

Nei men politiet kanskje? I USA er det ulovlig!

Gjest Valiant
Skrevet

En pedofil er en person som tenner på barn før de er i puberteten. Og en 16 åring er i puberteten så der har du en grunn til at han ikke er pedofil

Den andre er at 16 er lovlig. Siden det er den seksuelle lavalder i Norge

selv om jeg mener at det må være noe galt med en 29 åring som er sammen med en 16 åring. Men det er ikke pedofili.

Skrevet (endret)

det er drøyt.. men en 16åring betegnes ikke som barn, og er over den seksuelle lavalder..

så pedo er han ikke.. heller barnslig og umoden...

Endret av mp84
Skrevet

Det kommer ann på hvilken stat. I de fleste stater er 16 år den seksuelle lav alder.

Skrevet

Ikke pedo, siden hun ved en alder av 16 år helt klart er kjønnsmoden. Altså hun er i puberteten.

Fullt lovlig er det også. Både å legge an på jentene, og såvel å ha sex med dem.

Aldersforskjellen er stor, men det må jo være opp til enhver å avgjøre om man er fortrolig med det.

• Liker 2
Skrevet

Jeg mener at dette er noe du ikke har noe med. Han bryter ingen lov. Vel, så lenge han ikke går over streken så klart (voldtekt, trakasering ).

Hun er 16 og over den seksuelle lavalderen.

• Liker 2
Skrevet

sånn har det alltid vært her jeg bor. Var selv sammen med en på 28 da jeg var 16, så jeg syns det er litt drøyt, men ikke noe å ringe barnevernet for liksom.

:nei:

Og hvor bor du?

Gjest Instamatic
Skrevet
Instamatic skrev 10 februar 2011 - 17:47:

:nei:

Og hvor bor du?

Alvdal, uten at det har noe å si.

Skrevet

Bor vi i USA? Hvem skulle trodd det? Det står "Norge" i passet mitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...